Jag säger inte emot! Men det skulle inte förvåna mig om det var en slump att mirtai och blacksmithfarm röstade som de gjorde i dl1.
Att det inte handlade om att försöka ta kontakt menar du? Det är absolut möjligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag säger inte emot! Men det skulle inte förvåna mig om det var en slump att mirtai och blacksmithfarm röstade som de gjorde i dl1.
Den Allsmäktige Lingonrenen - Sagoskogens konung regerar med kärlek och rättvisa. Han besitter stor kunskap och vishet - men det tisslas även om att han har förmågan att utöva magi. Rykten går att han då och då skänker en gåva till en varelse som kan tänkas behöva den. Är det bara rykten, eller kan det kanske ligga ett uns sanning i det? Några skrytsamma få har berättat hur de under skymningens ljus förärats med förmågan att se framtiden - medan andra stolt berättat att de för en stund tyckts fått den skarpaste av hörsel och talangen att smyga även över de torraste av kvistar.
Vilken roll är denna ? ( saknade en parentes med rollnamn jämfört med de andra - och exakt vilka förmågor har den? gissar på typ brevbärare el dyligt kanske?
Jämförbar med brevbäraren, ja! Gåvorna är ospecificerade och rollen är medvetet klurig. Den kan gynna både goda och onda sidan, beroende på vem som har tur. Rollinnehavaren får den information som behövs och resten är (o)lyckligt ovetandes
Fast då skulle jag och Gladfliicka vara i lyan ihop då menar du? Hur skulle jag annars kunna lägga upp nån till lottning ? Jag hade inte sett varken dentakus eller Gladfliickas röster innan jag postade min röst( alla tre röster kom inom en minut)Och i den tanken att LenaH kanske är god så hamnar Q's sena röst på LenaH (DL1) som ett fint läge att lägga upp en till god till lottning (TLV var ju redan en) i DL1 är det ju vanligt att skylla på goda som röstar på goda.
Inget är skrivet i sten, men detta är mina funderingar so far. Nu ska jag åka!
Vad säger du om gladfliika? jag håller på att bli alldeles nojig, det låter bra det hon skriver men betyder det att hon är god?Har läst dagens inlägg och får revidera mig lite. Eftersom jag håller cirkus för god och hon haft rätt om så mycket så törs jag lita på att hon har rätt om LenaH också. Däremot kan cirkus knappast hålla med LenaH om att Snurrfian är god baserat på röstningen på Mirtai men samtidigt misstänka mig. Jag och Snurrfian röstade nämligen i princip samtidigt där.
Q har seglat upp som mer misstänkt baserat på vad både cirkus och LenaH skrivit. Snurrfian har jag fortfarande inget grepp om men jag misstänker att det finns info ute om att hon är god. Habina vill jag hålla ögonen på lite till.
Vad säger du om gladfliika? jag håller på att bli alldeles nojig, det låter bra det hon skriver men betyder det att hon är god?
@quarter4ever Det var inte så att jag väldigt gärna ville framhäva det utan jag refererade till att du skrev:Gladfliicka presenterade Mirtai -BSF kopplingen vilket ju ser ut att vara ett inlägg från en god , och vilket hon gärna framhäver när man undrar över henne.
Jag ville jag förtydliga att jag hade BSF och Mirtai som onda relativt tidigt där mycket talade för även BSF som ulv efter att Mirtai lynchades och med viss tidsbrist hade jag inte riktigt tid att gräva vidare utan följde det spåret (likt många andra).Ingen har dock skrivit något konstigt såsomså men heller inte bidragit sådär värst mycket till att föra fram leken
Q4 misstänker idag främst mig och Dentaku för att hon inte upplever oss lika drivande som de andra och för att vi inte direkt stuckit ut om jag förstår dig rätt? Håller övriga åt det goda hållet. Har skrivit väldigt mycket och här känner jag att jag behöver gå tillbaka och läsa igen. Är inte alls säker på var jag har Q4.
Fast då skulle jag och Gladfliicka vara i lyan ihop då menar du? Hur skulle jag annars kunna lägga upp nån till lottning ? Jag hade inte sett varken dentakus eller Gladfliickas röster innan jag postade min röst( alla tre röster kom inom en minut)
Du kan också se att jag skrivit ner det jag funderade över så långt i leken och även min motivering till att jag valde LenaH i mitt röstinlägg -så inte direkt en supersnabb skriven röst för att få en till upp för lottning kanske ? Och mig veterligen har jag inte någonstans skyllt på att goda skulle röstat på goda vad det gäller min röst på LenaH - eller hur menar du med det ( missförstår jag ?)
Tvärtom har jag haft LenaH som en jag misstänkt rätt länge ( eller ja har väl svängt i min uppfattning beroende på vad jag tyckt mig läsa in i vad som skrivits ) men faktum är att om jag nu inte var övertygad om att LenaH är god pga vad som skrivits i den frågan nu på senare tid så skulle jag fortfarande hålla henne som mycket misstänkt för att vara en ulv som tassar kring dig.
Nu måste jag verkligen fortsätta jobba ...
Jo så sett men det verkade som om du tyckte att jag skulle ha påstått det nånstans och det var det jag inte fick ihop. ( ang att goda röstar på goda )Nej, jag tror inte att du och GF är i lyan ihop.
Det med att goda röstar på goda i DL1 är väl ändå en rätt så vedertagen sanning?