Ok, jag känner mig såhär just nu men jag måste ju rösta. Det är någonting som känns off med cirkus, även om jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är. Kanske att hon lite sådär halvdiskret försökte låtsas (?) vara siare med sitt "Men just för att jag iallafall inte har pling i ulvometern". När sedan blacksmithfarm konfronterar henne med det så backar hon direkt samtidigt som hon fortsätter på sin teori om blacksmithfarm som ulv och mirtai som ledarvarg. Ah, jag vet inte. Men jag blir förvirrad över hur hon leker, så därför får jag lägga min röst där.
Habina röstar på cirkus
Jag skall försöka komma in igen, men har vi riktig otur (dvs mycket att prata om på mötet) så kommer jag inte kolla till leken förrän efter 23... Då borde jag dessutom sova så jag orkar jobba imorgon, så det blir en snabb "vem blev lynchad och vem blev käkad" och så hoppas jag ha mer tid imorgon bara det är lugnt på jobbet.
Habina röstar på cirkus
Jag skall försöka komma in igen, men har vi riktig otur (dvs mycket att prata om på mötet) så kommer jag inte kolla till leken förrän efter 23... Då borde jag dessutom sova så jag orkar jobba imorgon, så det blir en snabb "vem blev lynchad och vem blev käkad" och så hoppas jag ha mer tid imorgon bara det är lugnt på jobbet.