Morganhingstar på semin 2012?

Sv: Morganhingstar på semin 2012?

Då låter det som att du och jag tänker lite lika- att man börjar rida på riktigt först när hästarna är dryga tre år, gärna fyra. Det var ju inte heller din ridning jag ville diskutera, men ägaren till hästen kanske inte finns här. Jag tycker som sagt att det är märkligt att man säger att Morganhästar är så sena (vilket de absolut är, framförallt min), men ändå rider dem som 2,5-åringar. Jag får inte ihop det.

Sv: Morganhingstar på semin 2012?

Ni får gärna diskutera ämnet men då i en annan tråd då jag startade tråden av en helt annan anledning. Tack på förhand!

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 376
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Övr. Katt Min Calvin som bott hos mig sedan 2012 har aldrig blivit riktigt tam. Han går ut på våren och kommer in på hösten för att tillbringa...
2
Svar
25
· Visningar
2 475
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar