Moorlands Totilas

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare LivM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 059
Sv: Moorlands Totilas

I samband med att Edward Gal tävlade honom på Flyinge i höstas informerade man om att han INTE skulle kombinera avel och tävling och alltså inte finns tillgänglig för avel i nuläget.

Sv: Moorlands Totilas

Tack för den upplysningen, då kan man sluta hoppas att någon ska ta in honom de närmaste åren utan inse att han inte blir tillgänglig förrän efter avslutad tävlingskarriär. I bästa fall...
Men han är verkligen helt fantastisk, och den dagen har går in i aveln så kommer måååånga att stå i kö.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 816
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Lyssnade lite på riksdagsdebatten om hundsmuggling och blir sååå beklämd. Nu hamnade jag mitt i och ärligt talat orkade jag inte lyssna...
Svar
5
· Visningar
683
Senast: Bulldoozer
·
Tävling Någon som vet om det kommer bli internationell hopptävling i Stockholm i sommar? Enligt ridsportförbundets hemsida ska det vara det men...
Svar
10
· Visningar
607
Senast: Robina
·
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
904
Senast: saltakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka