Moorlands Totilas

Sv: Moorlands Totilas

I samband med att Edward Gal tävlade honom på Flyinge i höstas informerade man om att han INTE skulle kombinera avel och tävling och alltså inte finns tillgänglig för avel i nuläget.

Sv: Moorlands Totilas

Tack för den upplysningen, då kan man sluta hoppas att någon ska ta in honom de närmaste åren utan inse att han inte blir tillgänglig förrän efter avslutad tävlingskarriär. I bästa fall...
Men han är verkligen helt fantastisk, och den dagen har går in i aveln så kommer måååånga att stå i kö.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 575
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 516
Senast: Migo
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 357
Senast: Lyan
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka