Montreal 953

Zuzzi

Trådstartare
Vad blev det av honom egentligen? Var han bara inlånad till Sverige mellan 1998-2000?

Vad har han gjort och lämnat? Blir lite fundersam när det står premierad B 1998 och sedan sänkt till B 2000? (blup.se)

Tacksam för svar, nyfiken!

Sv: Montreal 953

Han återexporterades till Holland 2001. Tydligen fick han inte så många avkommor heller, bara 4 st.

Menar du att han fick 4 avkommor i Sverige eller Holland?

I Sverige har han 20 reggade enligt blup. En av dem finns på samma ställe som en av mina hästar.

Gamla uppgifter från min sida i så fall (tyckte det verkade lite). Jag sträckte bara ut handen till bokhyllan nämligen.

Montgomery som Flyinge hade ett par år, hette också Montreal och döptes om i samband med bruksprovet då annanhäst hette likadant...

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 853
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 410
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 473
Senast: Smurfoff
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 662
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31