Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Du kanske kan ändra den där beskrivningen lite? Jag vill också ha ett som täcker magen så jag ritade till lite, tänkte att det ska gå under magen och fästas på ryggen med kardborrband
Den är är visserligen sydd till en katt, men det går ju bra att sy större om man vill det BildLänk till beskrivningen klicka på kattpysseltips-kattröja (det går tyvärr inte att direktlänka till mönstret)
Har också tänkt tanken att gå in i en djuraffär och studera en overall men de två affärerna som har overaller har inga hemma men tar hem om man vill ha men då måste man köpa och det ville jag ju inte, är snål i denna frågan då jag är duktig på att sy (ganska iallfall)
Jag har funderat ut hur jag ska sy täcket, det blir med magvärmare och knäppe på ryggen, om det blir kardborre har jag inte bestämt en men det var en bra idé.
Overallen blir dock lite svårare att "göra i huvudet" men jag hittade mönster till overaller på Chinese Cresteds Clubs hemsida. Dom kostar visserligen 25:- + frakt men det kanske det kan vara värt. Täcke kan man ju stjäla lite idéer från hästtäcken
Hundavel & Ras
Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.