Mönster till maxikjol

Sar24BB66

Trådstartare
Hejsan! Jag skulle vilja sy en maxikjol åt mig, eftersom jag inte hittat bland de kjolar som finns i butikerna en tillräckligt lång kjol (jag är 173 cm och skulle vilja att kjolen går nästan till marken, men de flesta kjolar i butikerna slutar vid anklarna). Jag skulle vilja att kjolen inte är tajt, utan en sådan som faller nätt åt alla håll och är ganska "flowy", dvs att stegen inte stoppas av kjolen när man går. Svårt att förklara, bifogar bild på en kjol som är just sådan jag skulle vilja ha. Kjolen skulle ha hög midja. Hittar inte riktigt nåt bra mönster till en sån här kjol, och tänkte därför fråga här om någon skulle ha något tips på mönster (eventuellt även butiker som säljer tillräckligt långa kjolar, men skicka då svaret som pm, eftersom man inte får göra reklam för sånt här på Buke) :)

image_zpsdsdpq5cr.jpeg
[/URL][/IMG]
 

Liknande trådar

Hemmet I våras började våra duntäcken få hål i sig och släppa dun. Inte så konstigt, eftersom de var nästan 15 år gamla. Jag försökte sy ihop...
Svar
13
· Visningar
1 373
Senast: VLMF
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 620
Tjatter Välkommen till teminsstarten på Stall Hästlyckan. Härmed meddelas att du blivit antagen till årets nybörjargrupp för vuxna och vi...
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
50 520
Senast: bollen__
·
Tjatter För sistaårseleverna på Sunnydale High pratas det bara om en sak. Ska alla överleva examen? Staden är känd för sina höga dödssiffror och...
80 81 82
Svar
1 634
· Visningar
63 177
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp