Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vet jag inte, landet är inte något som de svenska transportörerna vanligtvis kör till. Antar att det skulle bli dyrt om jag fick någon från Sverige att köra dit överhuvudtaget
@WBanna Slovakien och nej, likvärdiga hästar av den rasen finns inte till salu i Sverige och bara ett fåtal i resten av Europa.. Annas är jag också för att köpa svenskt för att stödja aveln
Ungern har 27% i moms för de flesta tjänsterna/varorna, högst i EU.@Tussinussen Tack för hjälpen men för att krångla till det lite är transportören från Ungern...
@WBanna Slovakien och nej, likvärdiga hästar av den rasen finns inte till salu i Sverige och bara ett fåtal i resten av Europa.. Annas är jag också för att köpa svenskt för att stödja aveln
@WBanna tack för tips och pepp! Köpte du osett eller åkte du ner/upp?