Rexero

Trådstartare
Sååå! Jag har två hagar som är katastrofalt leriga. Och en hage där det vuxit alsikeklöver under sommaren (ingen häst gått där). Det är dött och svart sedan länge men ganska mycket.
Att ha kvar hästarna i lerhage känns ohållbart pga skaderisken, men kan jag släppa de där det finns dött alsike? Att gå för hand och rensa är inte ett alternativ, tror jag. Allt går ju. Men måste jag? Tänker att de inte alls kommer äta i princip rutten klöver, men vad vet jag?

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 217
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Behöver andras syn på det hela för just nu sliter jag bara håret över hur jag kan känna så här... Det har väl varit i nån månad nu...
2
Svar
28
· Visningar
3 740
Senast: EmblaAsk
·
Hästvård Normalt går mina hästar ute långa dagar. Utsläpp någon gång mellan 05 - 08 (beroende på hur jag jobbar), och in 21 - 23 (samma sak där...
2
Svar
22
· Visningar
2 437
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 975
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar