Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja pälsen blir så när vi inte borstat honom den närmsta veckan. Sen så tvättar han sig så himmla ofta(minst två gånger om dagen över hela kroppen) och jag tror han gjort det precis innan vi tog bilderna(bilderna är inte från idag). Det är lite klurigt att borsta honom på bröstet för han vill bara tugga upp borsten då. Skönt att han inte blir så tovig iaf utan mest ser rufsig ut.
Ska passa på att borsta honom nu när sambon kan hjälpa till!
Hihi. Cutie! Han börjar få samma ögonfärg som Teddy har!
Den där IKEA pallen känner jag igen! Mysboll och jag satt och klurade på hur den skulle sättas ihop juh!
Haha nästen och miljoner gånger mjukare och silkesles i pälsen
Bilderna va ju inte alls nå bra, du ska veta hur många kort jag tog innan jag insåg att jag hade fel inställning, haha. Skylle på lite sömn och många vakna timmar
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.