Molle blir bara större!

aneka

Trådstartare
Nu kommer det nya bilder på Molle igen!
Hoppas ingen misstycker.

Klicka på bilden för att få se resten!

Han är snart ett halvår, eller den 19 mars så fyller han 6 månader. Tiden går så otroligt fort! :eek:

Kommentera gärna! :)

Senast ändrad:
Sv: Molle blir bara större!

Lika stilig som vanligt! :love:
Men hans päls ser lite tufsig ut, främst på bröstet.

Ja pälsen blir så när vi inte borstat honom den närmsta veckan. Sen så tvättar han sig så himmla ofta(minst två gånger om dagen över hela kroppen) och jag tror han gjort det precis innan vi tog bilderna(bilderna är inte från idag). Det är lite klurigt att borsta honom på bröstet för han vill bara tugga upp borsten då. Skönt att han inte blir så tovig iaf utan mest ser rufsig ut.

Ska passa på att borsta honom nu när sambon kan hjälpa till! :idea:

Hihi. Cutie! Han börjar få samma ögonfärg som Teddy har!
Den där IKEA pallen känner jag igen! ;) Mysboll och jag satt och klurade på hur den skulle sättas ihop juh! :rofl:

Ja, just det ja! :D Den får inte användas när man ska hoppa ut genom fönstret! :rofl:

Haha ja men det va ju Molle den här tråden skulle handla om, trodde du fattade det när han va det vanligaste fenomenet på alla bilder :D

Molle som tvättad:

IMG_2803.jpg

IMG_2801.jpg

IMG_2798.jpg

IMG_2781.jpg

IMG_2778.jpg

Sorry för bildbomb!

Dom där bilderna var ju bättre än mina! Han blev ju typ dubbelt så stor när han fick bada den lilla fluffbollen. :p

Haha nästen och miljoner gånger mjukare och silkesles i pälsen :love:

Bilderna va ju inte alls nå bra, du ska veta hur många kort jag tog innan jag insåg att jag hade fel inställning, haha. Skylle på lite sömn och många vakna timmar :);)

Tacka vet jag digitalkamera! :love:

Jag målade min pall knallröd och har den när jag sitta upp på hästarna :d

Ja han är ju kungen i huset :D

Jag har min till att nå upp i kökskåpen och kunna klappa katten när han ligger högst upp i klätterställningen, hehe.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 950
Senast: fixi
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Motionscykel?
  • Offentliga verksamheter
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur