Sv: Moderators språkbruk!
Väldigt ofta stämmer överens?? Men därför ska jag hålla käften och bli otrevligt behnadlad av dej? Även om jag inte har en aning om vem du pratar om? Din första mening är sanslöst otrevlig:
För att mitt ipnummer påminner om någon du inte gillar? Hur många bannade har du att hålla efter egentligen eftersom det här liknar hysteri. Nej jag är inte den du tror.
Jag håller med det som Ettie hade skrivit nånstans, inför fingeravtryck eller Dna vetja på en gång så kan ni sova lugnt.
Vi kan ta ditt användarnamn som exempel, det är inte bannat ännu, trots att din ip-adress väldigt ofta stämmer överrens med den ip-adress som användaren flashlight hade innan hon blev avstängd, det är drygt två månader kvar på den avstängningen.
Om du är hon, vilket jag mycket starkt misstänker borde du ha vett om att hålla dig härifrån ett par månader till och sedan försöka vara lite mer positiv och trevlig i din framtoning.
Väldigt ofta stämmer överens?? Men därför ska jag hålla käften och bli otrevligt behnadlad av dej? Även om jag inte har en aning om vem du pratar om? Din första mening är sanslöst otrevlig:
Man skulle kunna skriva att du pratar en massa skit, men jag skall försöka formulera mig lite annorlunda.
För att mitt ipnummer påminner om någon du inte gillar? Hur många bannade har du att hålla efter egentligen eftersom det här liknar hysteri. Nej jag är inte den du tror.
Jag håller med det som Ettie hade skrivit nånstans, inför fingeravtryck eller Dna vetja på en gång så kan ni sova lugnt.