Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oops! Som det kan bliFin spegelbild av blondinen, i skeden
Jag tror också Eva
http://www.torebrings.se/butik/MEMA GAB EVA NYSILVER BESTICK/Eva Bordsgaffel 180 mm Mema GAB?artnr=7238221
Eftersom även Eva har en liten blomma vid fästet mot skeden/gaffeln/kniven så tror jag på Eva ändå.Oops! Som det kan bli
Ser onekligen ut som Eva men tror inte på nysilver.
Sitter en liten blomma vid fästet mot själva blondinen i skedskålen.
Eftersom även Eva har en liten blomma vid fästet mot skeden/gaffeln/kniven så tror jag på Eva ändå.
Det kan väl inte vara omöjligt att den tillverkades i både nysilver och rostfritt?
Det fanns en tid när rostfritt var en liten aning exklusivt.
Järnbolaget lade väl ner på 60-talet.
Låsbiten gick till ASSA, men vart tog deras bestick-serier vägen?
Rostfritt är ju mer lättskött. Antar att det är det för besticken är verkligen i nyskick. Aldrig använda sa min mor. Bara legat i samma låda i över 50! år!Eftersom även Eva har en liten blomma vid fästet mot skeden/gaffeln/kniven så tror jag på Eva ändå.
Det kan väl inte vara omöjligt att den tillverkades i både nysilver och rostfritt?
Det fanns en tid när rostfritt var en liten aning exklusivt.
Ring Gense och fråga? Om historia menar jag.Rostfritt är ju mer lättskött. Antar att det är det för besticken är verkligen i nyskick. Aldrig använda sa min mor. Bara legat i samma låda i över 50! år!
Finns det något värde i dom? (Inte för att jag ska sälja) Helt komplett med 12 av varje både till mat och dessert.