Möblera om vardagsrum

Bylund

Trådstartare
Mitt ( eh, vårat, men sambon har ingeting att säga till om. ) vardagsrum ser idag ut såhär:

2hxwoba.jpg

Vardagsrummet har måtten 5x9m ungefär.

I min hjärna står det still, men det kanske finns någon annan som har en bra ide?

:)

Sv: Möblera om vardagsrum

Vad är det du vill ändra? Vill du köpa nya möbler eller bara flytta runt de du har?

Det är svårt att ge några råd utan att veta vad det är som är problemet ;)

Sv: Möblera om vardagsrum

Jag vill köpa så lite nytt som möjligt och bara flytta runt det som finns.
Katträdet kommer kastas ut inom kort för det är i så dåligt skick nu så det behöver man inte ta hänsyn till.

Mina funderingar är väl mest om det faktiskt går att möblera om på vettigt sätt med de möbler som finns?

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
804
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag behöver era goda råd. Jag hade tänkt fråga om det är någon här som är bra på konflikthantering, men jag tror nog inte det är där som...
2
Svar
33
· Visningar
2 748
Senast: Tora
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 347
Relationer Det har börjat störa mig hur svårt jag har för att be andra människor om saker och ting. Det kan handla om allt från att jag säger...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg