Mob problem

Mirre

Trådstartare
Bakgrunden på min telefon försvinner.
Brukar komma tillbaka om man startar om den men nu funkade inte det.
Är det nåt fel på mob eller? Den är ju spritt ny:crazy:
 
Sv: Mob problem

Sitter minneskortet kvar i?
Gå med den till butiken, det kanske bara är så att det är en uppdatering som krävs, fick också göra det med min nya mobil.
 
Sv: Mob problem

Kolla så att simkort och minneskort sitter i ordentligt. Är den fortfarande konstig så gå tillbaka till butiken med den. Min jobbmob låste sig och stängde av sig och den var sprillans ny, uppdatering av programvaran och sedan dess har den faktiskt funkat.
 
Sv: Mob problem

När min telefon har gjort så så har det varje gång berott på att minneskortet inte suttit i ordentligt.
Värt att kolla innan man börjar leta efter 'krångligare' fel:)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 278
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 474
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
21 559
Senast: bettysmatte
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 540
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp