Mjuklift och hårdlift

Status
Stängd för vidare inlägg.

Meibla

Trådstartare
Var och köpte en Modi kombi/duo vagn (vilket d nu är) igår, och till den var det en hårdlift som kunde göras om till mjuklift.

Vilket är bäst att ha? mjuk eller hård?

sen så satt jag och funderade på en annan sak... på sidorna av liften finns två "remmar" som man kan fästa, men d finns ingenstans att fästa dom på sidorna? :confused:
 
Sv: Mjuklift och hårdlift

Hur 17 gör man om en hårdlift till en mjuklift:confused: . Det har jag aldrig hört talas om. Är du säker på att det inte var en mjuklift som kunde göras om till åkpåse? Eller har barnvagnstillverkarna kommit långt i utvecklingen o jag missat nåt? De enda "remmar" som jag sett på liftar är ju bärremmarna, men jag har aldrig ens sett en Modi-vagn, nu blev jag nyfiken, har de någon hemsida?

Ledsen att jag inte kunde hjälpa dig!
 
Sv: Mjuklift och hårdlift

Nja.. affären som sålde dom sa att det va en hårdlift som kunde göras om till mjuklift... va några hårda plastskenor eller vad man nu ska kalla dom som man kunde ta bort. :confused: (jag fattade inte så mkt av vad hon sa :crazy: )
Dom så kallade remmarna, är ja.. typ remmar, med tryckknappar som man skulle fästa nånstans, men d finns ingenstans att sätta fast dom.

Tillverkarens hemsida dom har inte speciellt mkt info dock.
 
Senast ändrad:
Sv: Mjuklift och hårdlift

det är inte meningen att man ska knäppa ihop dom då som ett "bälte" över barnet (hade så i 1:a mjukliften)?
 
Sv: Mjuklift och hårdlift

ah, så kanske det är. Tack! :bow: Nu slipper jag fundera mer på den saken :D
 
Sv: Mjuklift och hårdlift

Vet inte vilket som är "bäst" så där rent allmänt, men jag är på jakt efter en mjuklift i lagom storlek som kan passa att lägga in i vagnen. Har fått tipset att en mjuklift är perfekt som första säng (dagtid) till nya bebisen, för då kan man bära med den från rum till rum där man ft befinner sig, utan att väcka. Tydligen bra om man kan göra skilnad på dagsömn och nattsömn för bebben!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: escodobe
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 743
Senast: Juli0a
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 356
Senast: Sasse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 625
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp