Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Olivolja är ju vegetabilisk medan babyolja väl är mineralolja, så jag kan tänka mig att det faktiskt upplevs en skillnad i "utstrykningsegenskapen". Varaktigt återfuktare tycker jag definitivt att olivolja är, åtminstone på oss människor. Jag skulle testa med olivolja till hästen. Kanske även med kokosolja faktiskt.Olja blir lite för trögt, iofs inte provat med just olivolja men med babyolja och det blir liksom för strävt att stryka på.
Olivolja är ju vegetabilisk medan babyolja väl är mineralolja, så jag kan tänka mig att det faktiskt upplevs en skillnad i "utstrykningsegenskapen". Varaktigt återfuktare tycker jag definitivt att olivolja är, åtminstone på oss människor. Jag skulle testa med olivolja till hästen. Kanske även med kokosolja faktiskt.
Jo, jag upplever att det är så. Mandelolja återfuktar mycket bra (åtminstone på människohud), men är ju dyrare än olivolja. Bra att du testat med olivolja nu och att konsistensen verkar vara vad du söker. Återstår bara att se hur du tycker att effekten består *håller tummarna*Borde inte olivolja och mandelolja ha ungefär samma egenskaper?
Jo, jag upplever att det är så. Mandelolja återfuktar mycket bra (åtminstone på människohud), men är ju dyrare än olivolja. Bra att du testat med olivolja nu och att konsistensen verkar vara vad du söker. Återstår bara att se hur du tycker att effekten består *håller tummarna*
En fråga angående oljan, kan det inte bli hemska brännskador av att ha olja på sig i solen?
Har en återförsäljare i närheten. Kollar man på forever living products hemsida så kan man söka efter återförsäljare. Många tar bara hem varor efter behov så man kan lägga en beställning då på en eller två flaskor .@Buck
Var köper du Aloe first?
Har en återförsäljare i närheten. Kollar man på forever living products hemsida så kan man söka efter återförsäljare. Många tar bara hem varor efter behov så man kan lägga en beställning då på en eller två flaskor .
Har nästan bara deras saker i stall apoteket .
Så har man ett sår själv så får man gå ut i stallet efter salvan .