Mjuka hoppgjordar

Sv: Mjuka hoppgjordar

Har en hoppgjord med platta från BR som jag tycker är väldigt mjuk och bra! :love: Den finns i 145 cm.

//Alice

HG är mjuka, vet dock inte vilka storlekar de finns i men kan gå att specialbeställa i udda storlekar.

HG är jätte mjuk tycker jag men BR är helt klart godkänd.

Köpte även en som jag inte tror det är något speciellt märke på som är JÄTTE mjuk och behaglig.

absolut, men nu ville hon bara ha tips :)

dessutom kan jag säga att min märkeslösa för 695:- är så mycket bättre än märkesgjordarna..

Behöver tips på mjuka märkes hoppgjordar med magplatta, någon som kan rekommendera någon?

Jag måste bara fråga, varför måste du ha en "märkes-gjord"? En märkeslös duger väl minst lika bra m den är mjuk, och oftast får man tusen gånger mer för pengarna! :bow:

Så, varför måste det vara en märkesgjord?

Jag undrar bara eftersom jag tyckte det lät ganska korkat!! ...och snobbigt med för den delen! :crazy:

Diana

ursäkta så om någon ställer en fråga så är det korkat? Skriver du likadant till alla som visar sina märkesträns? Jag menar ett välkänt märke! därmed behöver den inte kosta 4000 kr men oftast är dom välkända märkena dyrare och ju mer välkända märkena är desto fler känner till dom gjordarna och har sett/känt/äger dom. Det är ganska svårt att hitta gjordar i strl 145 överhuvudtaget är ute efter en snygg och mjuk oftast är det dom dyrare märkena som gör såna gjordar.Behåll dina dryga kommentarer för dig själv.
tack alla ni som gett tips!

Blev chockad när jag fick hem min butet hoppgjord!
Hur mjuk som hellst! Finns även i 145!
JÄTTENÖJD med den:p

låter ju jättebra:laugh:
ska kolla upp om dom säljs någonstans här i närheten så jag kan åka och klämma på den.

Vad menar du med mjuk? Prestige har ju en tjock mjuk... medans HG är tunn men smidig... typ...
Jag gillar inte de tjocka. min häst har så rund rygg att sadlemn glider lättare till sidan då...

Jag har en från Tolga o en från CWD, båda är jättefina o mjuka! O båda finns i 145.

Tillverkas nog inte längre, men en del butiker har kvar enstaka exemplar av Action Horse eller Hansbo gjordar (samma sak, olika märkning) - de är underbara i mjukhet och kvalitet!! Sen tycker jag om DMS också!! Inte heller så lätt att få tag på är det värsta... Senast inköpta gjord blev en TEW, den är också bra i förhållande till sitt pris (699,-!!) men inte lika mjuk som tidigare nämnda gjordar. Sen har vi ju de underbara fårskinnsfodrade gjordarna också :love:

Prestige helt klart, är supermjuk eftersom den är ordentligt stoppad:love: Håller superbra också,bara älskar min gjord som heter Michel Robert.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det är ju populärt med olika mjuka "gele"leksaker, men jag letar efter en specifik sådan! Jag råkade för en tid sedan på en loppis...
Svar
5
· Visningar
400
Senast: escodobe
·
Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 992
Senast: fio
·
Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
839
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka