Mitt sto flemar

MiaMaria

Trådstartare
Jag har ett sexårigt sto som flemar varje kväll när jag kommer för att släppa in. Jag upplever att hon gör det när jag ropar på henne, och har inte tänkt så mycket på det tidigare, hon är lite speciell i övrigt också :D Bara att nu har jag hört att de kan göra så om de har magsår. Hon har varit lite kass i magen i höst, hade kolik för en månad sen, men är bra i magen sen det blivit fruset i marken och helt normal för övrigt.

Någon som har erfarenhet?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi fick hem ett fullblodssto i somras, och har väl ändå upplevt henne som småbrunstig sen dess. Hon går i hage med två äldre...
Svar
2
· Visningar
351
Senast: Bison
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
1 148
Senast: Habina
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 488
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 673
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka