Mitt "nya" vardagsrum!

Maira

Trådstartare
Var på IKEA och shoppade lite i fredags. Så helgen har ägnats åt en "make-over" av mitt vardagsrum.

Jag blev sjukt nöjd! :bump:

I just :love: it!

PICT0138.jpg

PICT0139.jpg

PICT0141.jpg

PICT0144.jpg

Sv: Mitt "nya" vardagsrum!

Men så mysigt, ett sånt där vardagsrum man vill sitta och dricka te och snacka skit i om kvällarna:love:
I like!:)

Jättemysigt!

Det enda jag skulle vilja ändra på är bokhyllan bakom soffan dels så blir det plottrigt och stör det andra möblemanget i rummet och sedan tycker jag det blir mer harmoniskt om du hade valt en lägre hylla gärna i samma höjd som soffan.

/säger hon som har ett otroligt fult fulfuru vitrinskåp i sitt vardagsrum...:crazy:

Jättefint, mysigt och inbjudande :love:. Håller med Miss_Laari, där skulle man vilja sitta i timtal med en kopp te :bump:

Jättefint! :D
Men vart har du fått tag på det lilla runda bordet jämte soffan från?

Liknande trådar

Skola & Jobb Kort bakgrund: Anställd på företag med start september 2023. Provanställning 6månader. Anställande chef/VD gav löneförslag som hen...
Svar
5
· Visningar
685
Senast: Jeffery
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 020
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 159
Senast: ameo
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 332
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar