Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte sett något avsnitt den här säsongen, men väl i en tidigare, och mycket av programtiden ägnas åt produktplacering av olika slag, betydligt mindre åt hundträning/problemlösningKollade sista avsnittet nyss. Jag trodde nog faktiskt att Fredrik var effektiv, även om hans metoder inte är favvo här, typ som Cesar Milan. Men alltså? Vad gjorde han egentligen? Ägnade en lång stund att handla och fråga butikspersonalen om råd(vaddå, har han inga grejer/vet om godis osv själv?).
Tja, kunde dom presentera lancashire heelern som "detta är en heeler, blandning mellan corgi och manchesterterrier" och få det att låta som en blandras - så kan dom nog säkerligen blanda ihop raser utan problemHur lyckas de blanda ihop en collie med border collie?
Såg du igår? De verkar inte ha nån koll på den tiken tyvärr...Längtar tills dalmatinern kommer..
Nej, verkligen inte...Såg du igår? De verkar inte ha nån koll på den tiken tyvärr...
Ja jag såg.. Och jag är förtvivlad. Bra reklam för rasen, eller inte. Rädd för kameran och flyger på en gammal hane utan vidare. Fy. Har träffat dem några gånger i verkligheten men inte uppfattat att det var sådär illa..Såg du igår? De verkar inte ha nån koll på den tiken tyvärr...
Ja, ungefär där gav jag upp och stängde av. Kan de inte ha bättre faktacheck så borde programmet öht inte sändas. Nån jävla måtta får det vara.Hur lyckas de blanda ihop en collie med border collie?
Vi satt som fågelholkar när vi såg det. Sambon tyckte gott att de kunde bära runt på hunden livet ut om man inte var bättre påläst.Nej, verkligen inte...
Även om jag inte är något fan av FS så var det ändå skönt att goldenfamiljen fick lite hjälp... Så de slipper kånka runt på hunden överallt..
Ja jag såg.. Och jag är förtvivlad. Bra reklam för rasen, eller inte. Rädd för kameran och flyger på en gammal hane utan vidare. Fy. Har träffat dem några gånger i verkligheten men inte uppfattat att det var sådär illa..
Jag hade haft mycket svårt att inte vara ironisk där, och säga; -Just labbe är EXTREMT känsliga och bör bäras minst 5 minuter/timmespromenad fram till dom är två år. Och sen låta dom under någon fasansfull minut tro det var sant.Vi satt som fågelholkar när vi såg det. Sambon tyckte gott att de kunde bära runt på hunden livet ut om man inte var bättre påläst.
Jag undrade i mitt stilla sinne om de hade någon feedback av sin uppfödare för de behövde verkligen det.
Ja jag såg.. Och jag är förtvivlad. Bra reklam för rasen, eller inte. Rädd för kameran och flyger på en gammal hane utan vidare. Fy. Har träffat dem några gånger i verkligheten men inte uppfattat att det var sådär illa..
Jag gissar att det beror på stress. Att den är så uppe i varv. Det är inte en ursäkt, men kanske en förklaring. Den hunden är ganska skarp i vanliga fall, så ihop med stress blir det sällan roligt.Hur kommer det sig att en ung hund flyger på en äldre hane bara sådär?
Jag tycker vi gör lite tabbar med våran första valp nu, men efter att ha sett det här programmet så Nä vi har inte gjort några större tabbar..
Jag gissar att det beror på stress. Att den är så uppe i varv. Det är inte en ursäkt, men kanske en förklaring. Den hunden är ganska skarp i vanliga fall, så ihop med stress blir det sällan roligt.
Just den hunden syftade jag på.Är det just hunden i programmet som är skarp eller dalmatiners överlag?
Jag hade haft mycket svårt att inte vara ironisk där, och säga; -Just labbe är EXTREMT känsliga och bör bäras minst 5 minuter/timmespromenad fram till dom är två år. Och sen låta dom under någon fasansfull minut tro det var sant.
Och går till Evidensia Djurklinik och GranngårdenTänk att varenda hund som är med i programmet käkar Robur