Mitt havreflan har kommit!

Status
Stängd för vidare inlägg.

havreflinga

Trådstartare
Jag är så lycklig! Tidigt i söndags morse åkte vi in till BB, och ikväll kom vi hem igen, med en underbar liten bebis.

Hormonkicken funkade även på mig. Jag som inte är särskilt förtjust i bebisar är redan helt galen i min egen!:love: :love:

Coolt att ha varit med om en förlossning! Tänk vad många fantastiska kvinnor det finns som föder barn under olika förhållanden runt om i världen. Ofta flera gånger till och med!:bow:

Ska fixa en bild såsmåningom.
 
Sv: Mitt havreflan har kommit!

Kul att det gick bra!

Gick det efter dina förväntningar eller var det lättare/tuffare?
Vill du göra om det:D ?
 
Sv: Mitt havreflan har kommit!

Jättegrattis!!!

Det är euforiskt att få barn, och en stor lycka!!!!!!

Vill också se bilder, gärna med babydoft!!!
 
Sv: Mitt havreflan har kommit!

Åh, grattis!!! Vad roligt att allt verkar gått bra! Måste ha varit ganska nära den beräknade födelsedagen?
 
Sv: Mitt havreflan har kommit!

Jättegrattis!:banana:
Jag är oxå nyfiken o vill höra hur det gick till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
89 431
Senast: Snurrfian
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 239
Senast: Mirre
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 414
Senast: escodobe
·
E
Gravid - 1år ...nä, det blir det verkligen inte.. Tyckte jag hade sån tur. En jättelätt förlossning och en fantastiskt fin liten HUGO :love: som...
2
Svar
31
· Visningar
5 676
Senast: Esperanza_1980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp