Misskött/Vanvård

Sv: Misskött/Vanvård

Men angående priser på varmblodstravare som 10pix är lite svårt även om alltfler har försökt få deras vbl.travare sålda för 10pix.....
Annars är slakt det bäst alternativet, tycker jag. Om jag nu ska sälja mina vbl.travare, t ex då ska dom gå till slakt direkt.

Jag håller med dej. Och du är självklart ursäktad :)

Immer

Sv: Misskött/Vanvård

OKej.
AH de är ju du :) wie.
Hehe.
AH hoppas det går bra me din kille oxå.
Men de verkar det ju till att göra :)

Var där nyss och gav dom käk och skulle sätta på Frasse täcke, för han darra lite vid bogen och bakdelen.
Men tror du han ville att jag skulle sätta på han täcke??
Icke heller !!!

Jadå, det rullar på! Gått 1 och en halv månad nu och han börjar se riktigt fin ut! Nu i helgen har det gått så lång tid som tandläkaren ville att vi skulle vänta innan bett och vagn (vill inte testa första gången med bettlöst) och köra honom :)

Ska ha varit körd innan, men enligt senaste tränaren så var nog inte hästen ordentligt inkörd, så man skulle nog börja om från början. Sedan i det skicket han var fysisk och psykiskty är det nog lika bra att börja om på 0 för att forma han som jag vill ha aonom. Men tömkörningen har gått långt över förväntan och väntar spänt till söndag nu :bump:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 340
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 411
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 275
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar