LÄS länken!!!Som bevis på det länkar du till en extremvinklad rassetidning?
Du kan rasssssssla hur mkt du vill.
Vilka är det som onyanserat tutar i folk den opinion man vill uppnå?
Läs åtminstone neutral Saklig info.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LÄS länken!!!Som bevis på det länkar du till en extremvinklad rassetidning?
Källa på det påståendet?Inte bara. Media är en stor maktfaktor idag o det vet politikerna som försöker förbjuda sociala medier där allt inte censureras.
Nu vet vi att pojkarna INTE har flytt från krig, utan Marocko
Jag vet precis vad det är för en sida som du länkat till. Den dynga som står där är inte i närheten av att vara vare sig neutral, saklig eller nyanserad. Exponerat är en sida som sprider högerextrem rasistpropaganda och jag blir beklämd över att du inte vet om eller förstår det.LÄS länken!!!
Du kan rasssssssla hur mkt du vill.
Vilka är det som onyanserat tutar i folk den opinion man vill uppnå?
Läs åtminstone neutral Saklig info.
I cellerna? Hur får du till detOch Marocko är ett land där polisen är snäll och man inte riskerar en omgång stryk i cellerna?
För övrigt vet vid inte vad pojken trodde, men det verkar som om han var livrädd.
vilket är din uppfattning, jag har min.Jahapp.
Vill du dra det ett var till så var så god. Det blir inte mer korrekt för det.
Det är roligt att se att @axel har så höga tankar om läkare, att bara deras titel gör deras inlägg till gudsord.
Må vår kristne Gud velsigne Sverige og støtte konservatismen og høyrekrefterna! Høyre står i Nye Nestamentet før det gode! Sonen sitter vid Faderns høgra sida. Korstecknet gøres med høyre hand. Likaså er i all mytologi den høyre siden det gode og den venstre det vonde.
Jeg mener hele Europa er i veldi veldi stort behov av høyre media av alla de slag allt ifrån mjuknationalistiska till ultranationalistiska som Nordfront.se.
Utan att diskutera om det finns ett judizkt inflytande, eftersom de största ägarna av svensk media är judizka svenskar, saknas seriösa förutsettninger at diskutere, granska og diskutere mediamakthavare i Sverige. Vårt samhälleliga mål är att stimulere en granskning av särintressen i svensk media. Detta för att kunna återgå till ett mer kristet konservativt samhällsbygge där GERMANSK ORDNUNG ställs mot det kulturmarxiztiska paradigmet som idag råder i Sverige.
Moderatorn frågade varför jag stavade judizk med «z», vilket jag gör ibland. Jag kommenterade offentligt i eget namn att jag gör det för att provocera världens mest framgångsrika etnicitet, den judiska och att de tål detta.
En Dr Strangelowe anno 2015 dåHan är inte bara doktor! Verkar också vara en störtskön snubbe, han norrmannen !
Ok, den kunde vi kanske överleva. Men, vad sägs om:
Han gillar nämligen inte de där judizka mediamänniskorna.
Nu undrar ni självklart över "z"-grejen? Förklaringen kommer här !
http://drjacksonsbarnefond.com/mediapartiet-nytt-parti/
Men, han är ju psykiater så därför måste han ju ha rätt .
Jepp, jag har förstått att du anser att en spark i ryggen efter en nedläggning absoult inte kan vara en följd av nedläggningen utan den kan användas för att bevisa att nedläggningen var korrekt.vilket är din uppfattning, jag har min.
Läs om och läs rätt!Jepp, jag har förstått att du anser att en spark i ryggen efter en nedläggning absoult inte kan vara en följd av nedläggningen utan den kan användas för att bevisa att nedläggningen var korrekt.
Och att om man påpekar detta så kommer du neka till det och mena att så skrev du inte alls och så börjar vi en vända. Och så kan vi hålla på 50 sidor till. Det är liksom inget jag är intresserad av.
Flera stycken läser det som att du anser att beslutet från början var korrekt pga att du ser den där frustrationen när han tagits över av polis. Är det så att det är det du vill ha fram eftersom att du fortsätter skriva om detta? I så fall anser de flesta att du har fel iom att den frustrationen/aggressionen kan ha kommit även utan att det gått över styr från början. Det säger ingenting om situationen innan alltså. Frustration och aggression kan komma av att man känner sig orättvist behandlad. Det kan också vara en reaktion på rädsla, eller nåt annat. Du verkar sakna kunskap om hur människor fungerar.Läs om och läs rätt!
En eftersläng visar på att personen i fråga är aggressiv och frustrerad.
Och han både spottade, bet och sparkade när han hölls fast så
Ja jag anser nog det var korrekt.
Och efterslängen till slut kom väl som grädde på moset och den talade knappast till grabbens favör.
Flera stycken läser det som att du anser att beslutet från början var korrekt pga att du ser den där frustrationen när han tagits över av polis. Är det så att det är det du vill ha fram eftersom att du fortsätter skriva om detta? I så fall anser de flesta att du har fel iom att den frustrationen/aggressionen kan ha kommit även utan att det gått över styr från början. Det säger ingenting om situationen innan alltså. Frustration och aggression kan komma av att man känner sig orättvist behandlad. Det kan också vara en reaktion på rädsla, eller nåt annat. Du verkar sakna kunskap om hur människor fungerar.
Har du någon slags inside information här? Från det som framkommit så är det högst oklart hur pojken uppträdde innan omhändertagandet/kvarhållandet och hur han uppträdde i inledningsskedet har vad jag vet inte ens kommit upp..Insatsen var korrekt om man ser till hur killens agerande före och under vakternas ingripande. Grabbens agerande då han avfördes bekräftade bedömningen att grabben var oregerlig och behövdes tas om hand.