Misshandeln på centralen i Malmö

Det är klart att man blir förbannad när man själv (trots att inte varit i närheten och bara har läst skvallerpressen) har fullständigt klart för sig hur det gått till därhemma vid köksbordet framför datorn. Det måste du väl förstå ;)
Ah, åååh fan det måste jag ha missat, men nu när du säger det så. :rofl:

Behöver inte låta arg för att det delas en liten bild som ger en annan bild av händelsen, vill du ha källa så gå till facebook till gruppen "Stöd till Ordningsvakten i Malmö".

Eller varför inte en till, källa ser du i bilden ;)

10984032_10152890005269039_8025054533420128643_n.jpg

"Detta är en barnmorskas ögonvittnesbeskrivning av incidenten med 9-åringen som blev hårt behandlad av en ordningsvakt."
Jag är inte arg, snarare lite matt. Jotack den där skrämdumpen seglar också runt som ett kvitto på någonting. Den är precis lika slumpartad som den andra, jag känner inte Camilla, jag vet inte ens om hon var på plats eller om hon ens existerar.

Oavsett vilket så tycker jag det är förjävlig om någon/några försöker vinna poäng på en mycket tragisk historia där det inte finns några vinnare.
Vinna poäng? Va?! Alltså nu har du troligen missuppfattat något väldigt väldigt grovt. Det är ingen tävling, så det går inte att "vinna några poäng". ;)

Inte sjutton vet jag, har bara fått bilder delade till mig och delar vidare, kanske någon som kan bekräfta om nu "källor" är så viktigt, konstigt att det knappt behövs åt andra hållet. :angel:

I övrigt håller jag med detta till 110%:

Sen om ni vill diskutera i all oändlighet så varsågod, jag kommer inte att göra det då jag tycker det är viktigare att veta HELA situationen (från båda sidor) innan man säger varken bu eller bä.
Så du tycker ditt inlägg är skrivet med full insyn i det hela? Du var där, du vet vad som hände, du känner pojkarna, vakterna och polisen? Du har suttit med som myndighetsperson?

Om inte, hur kan du veta HELA situationen?

Jag är inte arg, snarare lite matt. Jotack den där skrämdumpen seglar också runt som ett kvitto på någonting. Den är precis lika slumpartad som den andra, jag känner inte Camilla, jag vet inte ens om hon var på plats eller om hon ens existerar.
Jag vet inget heller, jag har tex inte ens sett den här "påstådda" videon om misshandeln, och även om jag skulle se den så kan det ju vara fejk. Hur kan man vara säker på att det är äkta om vi nu vänder på kakan och tittar på det ur det andra perspektivet också. :p

Så du tycker ditt inlägg är skrivet med full insyn i det hela? Du var där, du vet vad som hände, du känner pojkarna, vakterna och polisen? Du har suttit med som myndighetsperson?

Om inte, hur kan du veta HELA situationen?
Jisses, du läser ju det du vill läsa och inte det jag skriver. Läs om, läs rätt eller vänta tills imorrn när du är lite lugnare och läs om i lugn och ro så ska du se att jag inte alls menar vad du tror. ;)

Jag vet inget heller, jag har tex inte ens sett den här "påstådda" videon om misshandeln, och även om jag skulle se den så kan det ju vara fejk. Hur kan man vara säker på att det är äkta om vi nu vänder på kakan och tittar på det ur det andra perspektivet också. :p
Vinna poäng? Va?! Alltså nu har du troligen missuppfattat något väldigt väldigt grovt. Det är ingen tävling, så det går inte att "vinna några poäng". ;)
Om du ska citera så kan du ju ta med hela citatet och även svara på frågorna? Om nu minnet är så bekvämt kort, med tanke på trafikregler mm, så citerar jag mig själv så kan du väl vara så überhygglig och svara på dem?
Vad vill du ha sagt med det där? Att det är dagens sanning, enligt vem? Hur vet "författaren" hur gammal pojken är, känner denne honom? Var du där?

Ditt inlägg skapar snarare fler frågor än svar.
Och den här "barnmorskan" är vem? Någon du känner och kan gå i godo för, eller ett stolpskott som röstar på SD? :yuck:

Oavsett vilket så tycker jag det är förjävlig om någon/några försöker vinna poäng på en mycket tragisk historia där det inte finns några vinnare.

Om du ska citera så kan du ju ta med hela citatet och även svara på frågorna? Om nu minnet är så bekvämt kort, med tanke på trafikregler mm, så citerar jag mig själv så kan du väl vara så überhygglig och svara på dem?
Vad har jag gjort dig egentligen för att förtjäna denna korta ton? Jag tycker du verkar låta väldigt otrevlig och aggresiv jag är inte alls intresserad av att svara någon som låter otrevlig och aggresiv. Försök igen med vänligare ton så kanske jag svarar. ;)

Det är väl bara att kolla? Vari ligger problemet? Adressen finns ju där fullt synligt så bara att på fb ställa frågan?

Jisses, du läser ju det du vill läsa och inte det jag skriver. Läs om, läs rätt eller vänta tills imorrn när du är lite lugnare och läs om i lugn och ro så ska du se att jag inte alls menar vad du tror. ;)
Sorry, jag läser det du skriver, om du inte menar vad du påstår så får du se över vad det är du sätter på pränt. :grin:
För övrigt är jag inte ett dugg upprörd, mer fascinerad av dig som person ju mer jag läser. Det är verkligen intressant hur du ständigt når nya nivåer hela tiden. :D

Ja allt kan vara ett enda påhitt precis som i filmen "Wag the dog" eller som vissa tror att månlandningen är. Men iom att vaktchefen uttalat sig, Rikspolisstyrelsen uttalat sig, barnombudsmannen har uttalat sig osv så kanske man kan misstänka att det finns lite mer bakom videon än fejk. men även de kan ju så klart vara "med på det" eller helt enkelt fejkciterade av alla medier i Sverige.

Senast ändrad:
Vad har jag gjort dig egentligen för att förtjäna denna korta ton? Jag tycker du verkar låta väldigt otrevlig och aggresiv jag är inte alls intresserad av att svara någon som låter otrevlig och aggresiv. Försök igen med vänligare ton så kanske jag svarar. ;)

Du ifrågasätter något som absolut inte får ifrågasättas. Det Aftonbladet har rapporterat är sant, så det så.
(Du kan ju smygrösta på SD som snart 2 miljoner Svenskar gör och det vore ju fruktansvärt så nu får du dementera det omgående annars lever du farligt på Buke, för maffian är på väg ....) ^asg.
:p

Helt ärligt, om du nu påstår att någonting föreligger på ett vis får du allt komma med lite mer underbyggda argument än så, fast det tror jag inte att du har utan bara istället duckar frågan. :laugh:

Sorry, jag läser det du skriver, om du inte menar vad du påstår så får du se över vad det är du sätter på pränt. :grin:
För övrigt är jag inte ett dugg upprörd, mer fascinerad av dig som person ju mer jag läser. Det är verkligen intressant hur du ständigt når nya nivåer hela tiden. :D
Men du, du låter faktiskt ganska upprörd när du skriver dina inlägg. Inte bara här.

Du ifrågasätter något som absolut inte får ifrågasättas. Det Aftonbladet har rapporterat är sant, så det så.
(Du kan ju smygrösta på SD som snart 2 miljoner Svenskar gör och det vore ju fruktansvärt så nu får du dementera det omgående annars lever du farligt på Buke, för maffian är på väg ....) ^asg.
Nämen oj då, tänkte inte på det. :D

Buhuhu, du får väl skynda dig tillbaka i tråden och ta bort alla dina likes på mina kommentarer, innan bukemaffian hittar dig? :rofl::rofl::rofl:

Helt ärligt, om du nu påstår att någonting föreligger på ett vis får du allt komma med lite mer underbyggda argument än så, fast det tror jag inte att du har utan bara istället duckar frågan. :laugh:
Duckar frågan, nä verkligen inte men jag anser inte att du är värd mina svar för du tror ju att bara för att jag skriver en sak i en text online så gör jag så i verkligheten. Finns något som kallas sunt förnuft, men oj det glömde jag att du tror inte jag har det för jag skrev aldrig det i min text. :O
Det kallar jag bortkastad tid och nu har det blivit väldigt OT så kanske ska hålla oss till ämnet istället för att tjafsa om saker som ändå inte leder någon vart? :)

Ja allt kan vara ett enda påhitt precis som i filmen "Wag the dog" eller som vissa tror att månlandningen är. Men iom att vaktchefen uttalat sig, Rikspolisstyrelsen uttalat sig, barnombudsmannen har uttalat sig osv så kanske man kan misstänk att det finns lite mer bakom videon än fejk. men även de kan ju så klart vara "med på det" eller helt enkelt fejkciterade av alla medier i Sverige.
Vem vet, dom kanske bara spelar med? Precis som 11:e september i USA, finns många olika teorier om vad som egentligen hände, är väl egentligen samma princip här.

Duckar frågan, nä verkligen inte men jag anser inte att du är värd mina svar för du tror ju att bara för att jag skriver en sak i en text online så gör jag så i verkligheten. Det kallar jag bortkastad tid och nu har det blivit väldigt OT så kanske ska hålla oss till ämnet istället för att tjafsa om saker som ändå inte leder någon vart? :)
Jag tycker nog mina frågor hör till ämnet.
Hur vet "författaren" att pojken är 13, känner denne honom?
Var du där?
Känner du "barnmorskan" och kan gå i godo för henne?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka