Whoknows

Trådstartare
Ännu en användare som använder ett anonymt nick, men behöver verkligen bukes hjälp och veta vad ni tror har hänt. Jag vet att jag borde ringa bm men jag frågar här först. VARNING FÖR KÄNSLIGA!

För ca 1 månad sen började jag med minipiller efter att jag hade blivit ihop med en kille. Vi hade oskyddat sex innan jag började ta pillerna. Den här månaden var mensen lite försenad och jag blödde väldigt lite. Från första dagen hade jag krampaktiga mensvärkar som höll i sig i 4 dagar innan jag känner, när jag sitter på jobbet att syndafloden kommer. Det rann fortfarande när jag kom hem och när jag ställer mig i duschen kommer det som en genomskinlig/blodig slempropp ut.

Kan det ha varit så att jag var gravid och fick ett missfall eller är det bara kroppens reaktion på minipillrena? Nu dagen efter blöder jag väldigt lite men har ingen mensvärk.
 
Sv: Missfall?

Så har hänt mig med en gång, men jag vet fortfarande inte om det var ett missfall eller om det var någon konstig mens bara.
 
Sv: Missfall?

Jag har fått så ett par ggr när jag mixtrat med prev. medel och dessa gånger har det till 100% berott på prev. medlet.
Just det där slemmet är väldigt obehagligt :p
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
4 168
Senast: monster1
·
Relationer Gammal användare, anonymt nick. För ett år sen valde jag att separera från mina barns pappa. Barnen är idag 3 och 8. Beslutet hade...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 991
Senast: nejlica
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 141
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 372
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp