Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på. Ska vi tiga ihjäl SD eller ska vi ta debatten.Då ska man inte titta på ettan ikväll alltså
Prata du med tv:n, Gammeln, ta debattenBeror på. Ska vi tiga ihjäl SD eller ska vi ta debatten.
Nu sa en statsvetare i kvällens Rapport att Jimmie är den partiledare som har störrst anledning att se fram emot valet. Vidare sägs det att det finns god chans för SD att återigen dubbla sitt resultat från förra valetPrata du med tv:n, Gammeln, ta debatten
En bra strategi är - känn din fiende...så jag ska titta!Då ska man inte titta på ettan ikväll alltså
Med dina tentakler så kan du ju göra så o ändå vara med härTyvärr gubbe, jag står med ryggen mot datorn i protest mot vad du skriver
Kan man verkligen fylla en hel timme med SD's politik?Det blir en hel timme med SD på 1:an ikväll
Det där tvivlar jag faktiskt inte ett dugg på, har hört många som jag aldrig trodde skulle rösta på SD säga att dom ska rösta på dom, fast sen vet jag förstås inte om dom gör det men ändå.. något har hänt sedan förra valet vet inte om det är på gott eller ont än bara. :/Vidare sägs det att det finns god chans för SD att återigen dubbla sitt resultat från förra valet
Dom gjorde nyss en rättning i valstudion. Dom sa faktiskt 8,1% i maj och 10% senaste dagarnaDet börjar bra med en helt påhittad graf.
I november 2013 fick SD 9,3% och i maj 2014 fick de 8,1% t.ex.
http://www.scb.se/Views/Pages/PressRelease.aspx?id=367927
Det där tvivlar jag faktiskt inte ett dugg på, har hört många som jag aldrig trodde skulle rösta på SD säga att dom ska rösta på dom, fast sen vet jag förstås inte om dom gör det men ändå.. något har hänt sedan förra valet vet inte om det är på gott eller ont än bara. :/
Jimmie är super het nuDet där tvivlar jag faktiskt inte ett dugg på, har hört många som jag aldrig trodde skulle rösta på SD säga att dom ska rösta på dom, fast sen vet jag förstås inte om dom gör det men ändå.. något har hänt sedan förra valet vet inte om det är på gott eller ont än bara. :/