Minolta Dimage G400

Hej!
Kolla på www.cyberphoto.se och klicka på digitalkameror och så hittar du provbilder på G400:an! Är själv i kameraköpartankar och kollar in på Cyberphoto stup i kvarten.
Hälsar Lianda :)
 
Åh tack så hemskt mycket! :bow:

Vilken supersida!

Vad för kamera funderar du själv på?
 
Kan inte bestämma mig... Har en gammal Olympus C-860L som tar helt OK bilder men är lite seg mellan bilderna. Vill ha en supersnabb som tar fina bilder för runt 3000 kr, gärna Olympus igen men Canon och Minolta har himla fin bildkvalitet. G400:an verkar ju kalas, precis vad doktorn ordinerat men nästan 1000 kr mer än vad jag tänkt. Ah ja, det blir väl nå't i alla fall så småningom! Kan tillägga att jag genast går in på Cyberphoto när jag hittar en kamera som verkar bra för att se om de testat den! Tycker de verkar ganska uppriktiga i sina tester och prisar inte en kamera som inte tar bra bilder.
Hälsar Lianda :)
 

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 008
Senast: hundtant
·
Gnägg Jag har hängt lite mer på Buke nu senaste veckorna då jag har en hel del fritid här i Australien men de senaste 3 åren har varit lite...
2
Svar
29
· Visningar
4 199
Senast: ameo
·
S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus...
2
Svar
29
· Visningar
4 849
Senast: Mitra
·
B
Övr. Hund Oj oj, har varit framme med digital kameran och fotat våra vovvar i helgen... Och j...r i min låda vad arg Joy ser ut på detta kort...
Svar
6
· Visningar
1 171
Senast: BlondisStajna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp