pollex

Trådstartare
En person i min närhet har upplevt mycket jobbigheter i livet och har haft två djur som varit till mycket stort stöd för hen. Ett av dessa djur är nu borta sedan rätt många år, och nu i dagarna fick jag veta att det kvarvarande djuret inte har långt kvar.

När det andra djuret togs bort var vi några i personens närhet som gjorde en fotobok om djuret som en minnesgåva. Det djur som nu är aktuellt har vi inte bilder på på samma sätt - men finns det något annat man skulle kunna ge?

Har du någon bra bild på djuret? Isf kan kanske en konstnär göra en målning av djuret. Man kan ju även gravera in foton på t ex glas och glasprydnadssaker. Eller göra en riktigt fin snökula med en bild på djuret i.
En hårlock i ett smycke? Om det är ett djur med päls.

Ni är guld! :bow: Det finnd ju massor av fint mör jag googlar utifrån era förslag :), någon bra bild ska jag nog kunna uppbåda!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 109
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 536
Senast: Badger
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 421

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka