Minipiller

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

worre

Hur lång tid tar det innan de går ur kroppen? Det är så att jag tål inte p-piller och mini piller, jag mår illa, samlar vätska och mår allmänt pissigt. (Jag vet att man måste skydda sig första första dagen utan och jag är inte gravid!!) Vill alltså veta när jag börjar må bra igen.:crazy: Vore tacksam om någon har ett svar det börjar bli jobbigt.
 
Sv: Minipiller

Hej igen!;)

Nu vet jag inte om det går att jämföra eftersom jag åt "vanliga" P-piller, men det tog bara någon vecka så lättade dimman, så att säga.

Jag kände en enorm skillnad, det var som om det lyft ett ton från mitt bröst. Jag trodde verkligen att jag höll på att falla in i en rejäl depression, men det var ju "bara" pillren...:devil:
 
Sv: Minipiller

Hejsan
Det har gått ca 2 veckor nu, mår inte illa längre vilket är bra. Men väskan finns det fortfarande lite kvar av, jag kan dock röra mig obehindrat nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Någonting står inte rätt till i min kropp. Det började natten mot tisdag förra veckan med att jag ärligt talat trodde att jag skulle...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 029
Senast: Bapelsin
·
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
1 069
Senast: Habina
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 911
Senast: Bapelsin
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 959
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp