Mini har fått valpar!

Blueeyes

Trådstartare
Min älskade underbara eurasiertik fick idag 5 fina, friska valpar!
4 hanar och 1 tik. Tyvärr föddes det en död som första valp, den var väldigt stor och tog så lång tid att den var död när den kom ut. Jag är dock väldigt lycklig över mina 5 friska valpar! :love:

215090_10150249773076688_558291687_7925251_7712947_n.jpg
 
Sv: Mini har fått valpar!

Vad roligt! Grattis!!! Tråkigt med den dödfödda. Men härligt att de andra mår bra och är friska =)

Att ha puppies är det roligaste som finns :bump:
 
Sv: Mini har fått valpar!

Stort grattis! Hoppas att det kommer fler bilder sen ju mer de utvecklas ? :angel:
 
Grattis!!

Åh grattis, grattis!! Så sööta :love: Får ge dig ett lycka till med de små liven och hoppas du visar fler bilder när de växt till sig lite:D
 
Sv: Mini har fått valpar!

Glömde som vanligt att uppdatera här!
Bilder på de små får ni nu i alla fall :)

32700706.jpg

Godmode Baldur Morgongåva

32700708.jpg

Godmode Juni Morgongåva

32700705.jpg

Godmode Alfons Morgongåva

32700709.jpg

Godmode Love Morgongåva

32700707.jpg

Godmode Bangsi Morgongåva (Nalle på isländska)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 795
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 510
Senast: iNTOHiMO
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 376
Senast: Myrten
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 533
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp