Mina valpar =)

Sv: Mina valpar =)

Vilka godingar. :love: Jag drömde inatt att jag köpte en landseer, och nu dyker det upp bilder på sådana här raringar, det kanske är ett tecken? :eek: ;) :D

Vilka godingar. :love: Jag drömde inatt att jag köpte en landseer, och nu dyker det upp bilder på sådana här raringar, det kanske är ett tecken? :eek: ;) :D

;) Allan som e överst på bilden e kvar:angel: klart din dröm va ett tecken =) =)

och han heter något så fantastiskt som Allan också.. det är tur att du inte bor i närheten så att jag hade kunnat göra något så dumt som att komma och titta på honom. :angel: ;)

Allan, det är som gjort att jag ska ta den. Allan är ett fantastiskt namn :D hihi.

inga mera bilder på sötnosarna :)

och han heter något så fantastiskt som Allan också.. det är tur att du inte bor i närheten så att jag hade kunnat göra något så dumt som att komma och titta på honom. :angel: ;)

Se men inte röra heter det :rofl: :rofl: avstånd o avstånd:p

Nä ärligt så e han underbart fin!

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 284
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hejsan! Jag söker ev en amma till våra rottweiler valpar. Tiken fick akut kejsarsnitt den 27/6 och efter det har inte tiken mått bra...
Svar
10
· Visningar
1 557
Senast: ingela119
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 125
Senast: Myrten
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 697
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka