Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här är lite bilder på mina små kissar! Etresom det är dom som jag har kvar å inte min kille så vill jag visa bilder på mina ögonstenar. (ni änglar som följt min andra tråd om min allergiska kille vet vad jag menar.
Tillängnar denna tråden till mina katter som stannade kvar under den hårda tiden. Och till alla dom som stöttat mej när jag haft det svårt.
Är så tacksam!!
Nån som har nått bra utbyggnations tips till mina katters veranda. Tänkte göra nån annordnig så dom kan ta sej över till loftet på garaget. HUr kan man göra det på änklas möjliga sätt. Kan man ta ett rör stort nog så dom kommer igenom?
Hästmänniskan Jag håller med. Det är faktiskt ganska absurda priser nu. Som ett 20-årigt connemarasto som bör vara skogsmulle med ett pass på banan då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.