Mina små fåglar

Det är en lutino(gul) och en pärlbrokig(grå med vitgula små prickar) nymfkakaduor :)

Fin häst! Men fåglarna kunde inte jag heller se....vad är det för sort?

ÅÅÅÅÅååååååå vad söta de var!

Har själv haft 3 nymfparakiter (1 lutino och två normalfärgade) men jag gjorde det stora misstaget att köpa en fågel från en djuraffär, den före med sig en smitta som dödade samtliga nymfar dock inte mina tre undulater som idag är 7år gammla :)

Funderar dock på att köpa en större papegoja (amazon, jako eller dvärgara) till sommaren :bump:

söta! skulle gärna vilja ha en lutino nymf, men jag har redan 2st nymfar :crazy: .

Antar att man behöver programmet Quicktime, går att ladda ner gratis från nätet. Det brukar behövas för att se videoklipp. Jag har det tyvärr inte nu efter senaste omformateringen... /TIGERHEART

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 163
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 205
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 179
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 679
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter
  • Akvarietråden V