min vovve =) Elrsom många andra säger..

Amandas

Trådstartare
Åh vilken söt angora kanin du har!! :confused:

Ser han ut som en angorakanin? Nog har han tuffig päls men inte är han en kanin inte..

gissa ras? :p

mandas065.jpg

mandas070.jpg

Sv: min vovve =) Elrsom många andra säger..

ush va söt han va :love: emn kanin ?!? :eek: tror nog dom behöver träffa optikern :devil::grin:

Men jag ser klart att den är en söt liten hund :p

En del folk är roliga. Tycker inte alls den är kaninlik. Jättegosig.
Men som min svärmor sa när jag kom hem med min 8 veckors papillonvalp: "Men Herre Gud, har du varit köpt dig ett marsvin"?! Mja, likheten fanns där, kanske lite........

Jättegullig ^^ Kan det vara lhasa apso?

nej tyvärr inte de heller!! Kan ju ge en ledtråd iaf.. han har 2 raser i sig =)

Hmm Papillon/Phaléne och något ansiktslånghårigt, typ Bichon Havanais/Lhasa Apso? :D

Senast ändrad av en moderator:

tippar på att i alla fall en av raserna är papillon/phaléne..med tanke på teckningen :)

kan den andra vara pudel kanske?

Hmm Papillon/Phaléne och något ansiktslånghårigt, typ Bichon Havanais/Lhasa Apso? :D

1 rätt går till Lilahnee som gissade att den ena rasen är pappilon vilket är rätt.. han är mini pappilon och något annat! En ras som är densamma men kan ha 2 namn!

1 rätt går till Lilahnee som gissade att den ena rasen är pappilon vilket är rätt.. han är mini pappilon och något annat! En ras som är densamma men kan ha 2 namn!

Powder Puff/Kinesisk nakenhund? :idea:

Är en av raserna coton?

hur kan man ha rätt 2 gånger!! Natur begåvning på gissa ras ?!:p

Haha bra där.. han e mini pappilon/powder puff på 10 veckor ;)

Haha jag kom helt plötsligt på att enda anledningen till att puffar inte är långhåriga i ansiktet är för att man rakar dem! :D:bump:

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 486
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 295
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 466
Senast: Viva
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 552
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Mata småfåglarna