Min uppfödare är död..

movi

Trådstartare
En människa som jag har känt i 25 år och köpt alla mina hundar ifrån..En underbar människa med otroligt vettiga hundar!
Jag lärde känna henne som kund när jag jobbade på mack!
Sen fick hon en valpkull,och bjöd hem mig..
Fick även förtroendet att ha en av hennes schäfrar på miljöträning en tid,som senare skulle bli tjänstehund!

Det var ju nu livet skulle börja för henne,hon hade fått sin hjärt-op-tid,tittat på hus här i trakten..Men avled i sviterna efter sin op!

Mina tankar går till hennes familj,och fast det inte låter klokt,så undrar jag vem jag ska köpa hund/hjälpa mig med val av uppfödare av nu,har man haft samma uppfödare i 25 år,så känner man varandra!

Livet kan ändras på en bråkdels sekund!

Hon var min uppfödare,och jag känner saknad!

Senast ändrad:
Sv: Min uppfödare är död..

Jättesorgligt :( Vilken enorm saknad hon måste ha lämnat efter sig! :cry:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 901
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 502
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
13 038
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vi har en sex månader gammal hane av sällskapsras som vi trivs oerhört bra med, han är lätt att ha att göra med och ha med sig överallt...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 845
Senast: HeddaVovven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka