Min tur att visa bebis

Sv: Min tur att visa bebis

Jadu, det går segt med namn. När vi fick reda på att det blev en pojke (efter 3D-ultraljud i mars) tänkte vi att det väl kanske skulle komma lite idéer men tvärtom blev vi osäkra på de få namn vi redan nämnt. "Vi ser kanske vad han heter när han kommer ut" var nästa tanke.. Jo tjena... Man vill ja ha ett fint namn som han ska leva med hela livet. Beslutsångest är bara förnamnet. ;)

Sv: Min tur att visa bebis

Grattis till din fina lilla kille och skönt att det gick så fort.
Vi hade inte namnet klart heller när Emilia föddes, vi hade några att välja på men det tog nog en vecka innan vi bestämde oss.

Liknande trådar

Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
18 149
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Ja, ruriken beskriver ganska bra hur jag känner just nu. I lördags kom vi hem efter att ha varit på semester i sammanlagt en vecka...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 084
Senast: Stinaelin
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 353
Övr. Barn Sådär, nu har vi landat här hemma med våran lilla Groda och jag har äntligen kommit mig för att slita blicken från skruttan och plita...
2
Svar
33
· Visningar
3 036
Senast: via
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar