Min tur att visa bebis

eyz

Trådstartare
Klockan 4:15 i onsdags gick vattnet, 5:40 var vi inne på förlossningen och 9:03 låg denna fantastiska lilla varelse på min mage! Vi fick titta på varandra i en halvtimme sedan åkte jag iväg på operation (en muskel som gick sönder inuti då han sjönk lite för fort) och pappa fick vara med lillgrabben (som inte fått något namn ännu). 51 cm lång och 3425 g tung, jag som befarade en jätte. :)

Vi kom hem strax före två idag. Han är verkligen en perfekt första-bebis, nöjd, glad och suger perfekt på tutte :love:. Återkommer med förlossningsberättelse senare.

001_40454370.jpg

Efter första måltiden, ca 4 timmar gammal.

004_40454856.jpg
:love::love::love:

005_40458480.jpg

Sv: Min tur att visa bebis

ÅÅÅÅÅÅÅh! Jätte Grattis!
Såååååååå fin! :love:

Nääe vet du vad, helt ljuvligt gudomlig liten kille! :love:

/Tillit, som längtar något enormt nu!!! :p

Grattis i högar, han är ljuvlig!

/nevin funderar på att gå in och se till att mannen gör henne på smällen igen :D

Haha, så du hann före mig ändå ;)

Stort jättegrattis till dig, han är kanonsöt! Och vad snabbt det gick :laugh:

Jättesöt liten kille, GRATTIS! Du har en underbar tid framför dig :love:

Grattis!

Jättesöt! :love:

Vad har ni för funderingar på namn?

De flesta jag hört brukar ha det redo när barnet föds, men jag kan själva tänka mig vilken beslutsångest jag skulle få! :o

Tack allihop! Tänk vad spännande det är att se utveckligen dag för dag!:bump::love:

Liknande trådar

Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
18 149
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Ja, ruriken beskriver ganska bra hur jag känner just nu. I lördags kom vi hem efter att ha varit på semester i sammanlagt en vecka...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 084
Senast: Stinaelin
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 353
Övr. Barn Sådär, nu har vi landat här hemma med våran lilla Groda och jag har äntligen kommit mig för att slita blicken från skruttan och plita...
2
Svar
33
· Visningar
3 036
Senast: via
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar