Status
Stängd för vidare inlägg.
Á

Álfdís

Nej nej nej.. gjorde en tråd för några dagar sen bara, med frågan om varför ni valt islandshästen.. till mitt arbete i skolan om varför islandshästen har växt så mycket i sverige.. problemet nu är att jag hittar verkligen inte tråden... Har den tagits bort? varför...? shit skulle precis sammanfatta ju...

Sv: Min tråd

Ne det är ju inte den tyvärr.. jag gjorde en tråd efter den, med frågan om varför ni valt islandshästen... hade fått jätte många bra svar, men nu kan jag inte hitta den...

Jag begriper inte varför men hela tråden med alla inlägg är raderad! Tag kontakt med administratören för jag kan inte se att den på något vis bröt mot reglementet. Kanske har det varit meningen att slå ihop den med din förra tråd och istället har man av misstag raderat den. Men inläggen finns kanske kvar på en back-up eller något!

såg detta också.. hm kanske du kan förklara lite mer hur jag ska göra.. hm inte så "hemma" här ännu.. :)

Längst ner till höger under varje tråd finns en knapp "kontakta oss". Tryck på den och skriv ett meddelande vad tråden hette, varför man tog bort den och att du vill ha svaren.

Din tråd blev borttagen då detta är ett diskussionsforum, och inte en plats för att göra läxor/marknadsundersökningar etc. Jag tillät din förra tråd då du fick tips på var du kunde söka mer information, så du kan gå vidare. Vill du efterlysa "intervjuoffer" passar annonssidorna bättre.

Mvh Lobelia
Moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
1 062
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 431
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Lugnande medel till hund.

Hästrelaterat

Omröstningar