Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack alla heart De har inte ringt under natten så han har förhoppningsvis svarat på den behandling han fått. Jag hoppas att jag kan hålla honom hemma till jag kan göra en MR för att få bekräftat om det är det de tror eller ej, men det vet jag inte än.
De har fortfarande inte hört av sig Jag vill ju veta om han kan komma hem igen lite. Börjar mer och mer inse att det är kört med de fakta de vet och jag såg ju hur dålig han var igår
De har fortfarande inte hört av sig Jag vill ju veta om han kan komma hem igen lite. Börjar mer och mer inse att det är kört med de fakta de vet och jag såg ju hur dålig han var igår
Känner exakt samma sakJag tänker på er jättemycket, men vågar nästan inte öppna den här tråden.
Instämmer. Vill så väldigt gärna att det ska gå bra för din fina lilla hund. Hoppas du får en tid i Köpenhamn imorgon!Jag tänker på er jättemycket, men vågar nästan inte öppna den här tråden.
Håller tummarna för er! Hoppas verkligen att det går vägen för er! heartHar pratat med Köpenhamn en runda nu deras neurolog ska ringa tillbaka efter deras morgonmöte.
Tack, oddsen är nog inte så stora men om jag vet vad det är han slåss mot så är det ju lättare att ta ett beslut.Håller tummarna för er! Hoppas verkligen att det går vägen för er! heart