Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr gick de inte. De hade redan en patient inne i MR och den skulle det kunna gå att få tid till bara MR eftermiddag. Men då de vill även göra ryggmärgsvätskeprov och det ska göras efter MR:en och det kunde de inte göra idag och det var viktigt att det gjordes samtidigt och efter MR. Nu hoppas jag på att kunna hämta hem herr Spunk så han kan vila hemma och att man kan göra undersökningarna i Helsingborg i morgon. Nu har jag gjort allt jag kan.
Fick precis veta att MR i Hbg krånglar så de kan inte säga förrän imorgon om de kan göra det. Alternativ är att åka till Göteborg om de kan göra det imorgon eller om Köpenhamn kan planera in mig imorgon.Så synd!
Men nu är det ju inte så långt till imorgon ändå, även om det såklart hade varit lugnare att få svaren idag...
Vilket elände.Fick precis veta att MR i Hbg krånglar så de kan inte säga förrän imorgon om de kan göra det. Alternativ är att åka till Göteborg om de kan göra det imorgon eller om Köpenhamn kan planera in mig imorgon.
Fick precis veta att MR i Hbg krånglar så de kan inte säga förrän imorgon om de kan göra det. Alternativ är att åka till Göteborg om de kan göra det imorgon eller om Köpenhamn kan planera in mig imorgon.
Ja jag blir bara knäpp på att ligga hemma och vänta på att de ska ringa tillbaka. Pratade med dem 10.50 och då skulle de kontakta Gbg sen har jag inte hört något. Och inte har jag fått hem hunden hellerNej men gud, snacka om att all otur verkar komma nu. Jag hoppas att du snart får veta vad som felar hos din lilla kille.
Varför är livet så orättvist?Jag var där och skulle hämta honom, under tiden fick han ett EP-anfall. Sen hade han fått ett till Så han blir kvar där i natt och ingen MR imorgon. Jag är helt förstörd, jag vet inte om det finns några möjligheter för att han ska kunna få ett värdigt liv
Tack, Jag har 4,5 mil till Dyrehospitalet och 40 mil till Skara så då åker jag hellre en kortare resa. Fast nu funderar jag på att skippa och sätta punkt för detta för jag har inte fått en enda indikation på att de kan hitta något som går att bota helt. Jag har ringt djursjukhuset och bett att veterinär ska ringa upp.Fy faan rent ut sagt .
Nu har du väl redan tid till Köpenhamn men har de inte MR i Skara också? De har haft det i alla fall.
Håller alla tummar här med så att ni i alla fall får veta vad som är fel .
Kram!