Min Rottis posar i sitt nya täcke

Zeeke

Trådstartare
Tcke1.jpg
[/IMG]
 
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

Ett sånt där täcke har jag med beställt åt min lilleman! Vad fint det är på honom!
 
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

ja han passar i det men det var lite dålig passform på det tycker jag. jag ska fixa nån typ av svansrem eller dylikt baktill för det åker på sniskan bak.
 
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

Kan kanske bero på att han står som han står men jag tycker att täcket såg trångt ut över bröstet på hunden...
 
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

Hmm, jag trodde det var svansrem...... ja, då får jag med tråckla lite när det kommer, för herrn här är expert på att dra allt på sned!

OT så har jag beställt en regnrock i rött med, sambon tror att hunden kommer skämmas ihjäl.........
 
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

vad snyggt det var! var har du köpt det någonstans?? är det tjockt eller? är nämligen ute efter ett liknande täcke till min pb, men det måste vara tjockt!
 
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

Har han ingen underull efter som du har täcke på han??


Menar du till mig så är det för att jag bor såpass långt upp i landet så att jag behöver det! med ca 20 minus på dagarna så håller hon inte värmen! sen har hon nästan inget underhudsfett. och det pga att hon har blivit misshandlad av sin förra husse (så hon är inte van vid att få mat) så hon har lite svårt att få ro att äta och att lägga på sig, men äter nu bara mat med 10 % råfett!
 
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

Fräckt täcke! På fin hund!:D

Jag har precis köpt ett camofärgat sadelöverdrag till ena nordisens sadel!

/KT
 
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

Menar du till mig så är det för att jag bor såpass långt upp i landet så att jag behöver det! med ca 20 minus på dagarna så håller hon inte värmen! sen har hon nästan inget underhudsfett. och det pga att hon har blivit misshandlad av sin förra husse (så hon är inte van vid att få mat) så hon har lite svårt att få ro att äta och att lägga på sig, men äter nu bara mat med 10 % råfett!

Ja det är så synd om din hund vi vet.

Vem om du ser i högre hörnet så står det Zeeke så det var menat till Zeeke.
Jag vet att PB inte har nån underull, men Rottweiler ska ha det så det var därför jag undra varför hon har täcke på en sån hund för. Men som med allt i utställning värden så har man avlat bort underullen för hunden för en blankare finare päls då, men fryser enklare.
 
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

Ja det är så synd om din hund vi vet.

Vem om du ser i högre hörnet så står det Zeeke så det var menat till Zeeke.
Jag vet att PB inte har nån underull, men Rottweiler ska ha det så det var därför jag undra varför hon har täcke på en sån hund för. Men som med allt i utställning värden så har man avlat bort underullen för hunden för en blankare finare päls då, men fryser enklare.

jag vet att ni här på buke inte tycker synd om hundar som har blivit misshandlade och varnvårdade!
 
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

jag vet att ni här på buke inte tycker synd om hundar som har blivit misshandlade och varnvårdade!

Jodå men det nehövs inte dras upp i varje tråd att du har en vanvårdad hund.

Finns många här som blivit av med sina hundar bara under 2006 som fått mycket stöd av andra på forumet o styrketår. Jag tycker nog tvärt om ja. Finns många här på detta forum med väldigt stora hjärtan.
 
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

Jodå men det nehövs inte dras upp i varje tråd att du har en vanvårdad hund.

Finns många här som blivit av med sina hundar bara under 2006 som fått mycket stöd av andra på forumet o styrketår. Jag tycker nog tvärt om ja. Finns många här på detta forum med väldigt stora hjärtan.

haha och det gör det inte!
inte vad jag har märkt i alla fall!!

det är bara så här mellan oss två! du tycker inte om mig och min hund och jag tycker inte om dig!
 
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

och jag tycker inte om dig!

Det är helt okej! Det är ett fritt land o tror du jag bryr mig vad du tycker om mig och mina åsikter??? vet att det finns en hel del här som både gillar mig privat och min syn på hund. Det räcker för mig det.

Sen har du varit medlem i 16dagar så vad vet du om vad det ens är för folk på detta forum. Många här är helt kanon.
 
Senast ändrad:
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

alltså, jag tjafsar också med PIRU i varenda jäkla tråd, men hur kul hade det varit om alla bara höll med varandra?

fast inte tycker jag ILLA om honom för det. han vet bara inte bättre :p :angel: ;)
 
Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

alltså, jag tjafsar också med PIRU i varenda jäkla tråd, men hur kul hade det varit om alla bara höll med varandra?

fast inte tycker jag ILLA om honom för det. han vet bara inte bättre :p :angel: ;)

Det är du som är ung o dum du lär snart inse hur man dresserar en hund :rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 848
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 626
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 014
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
936
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp