Min nya stjärna..

L

LadyBlue

..hämtades igår, och på begäran kommer bilder :love:

Här är hon 7 veckor:
933654.jpg

933655.jpg

Och nu 8 veckor.

933657.jpg

933656.jpg

Är hon inte underbar?! :love:

Sv: Min nya stjärna..

Snutteplutt!!!
Min hund sitter bredvid och nosar på skärmen, han tycker nog också att hon är söt.
Lycka till!!

Ameh! Guuud så söt!
Jag kunde väl nästan förstå att ni inte kunde va utan jycke efter gammeltanta... ;) *r.i.p*

Va ska nykomlingen heta?

Kylie heter hon :)

Redan innna vi tog bort den äldsta funderade vi på att tinga en ur den här kullen, verkligen fin kombination. Men sen när Fanni fick vandra vidare känndes det inte så aktuellt längre.. :cry:
Efter noga övervägande bestämde jag mig trots allt, och hade dessutom äran att vara "valp-nanny" från födseln.
Då gick det absolut inte att stå emot! :D :love:

Du skulle känna hur hon luktar! :love:
Finns det nåt bättre än valpsniff?! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 771
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
523
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 488
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
960
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar