Min nya schäfer *bildbomb*

linafina

Trådstartare
Då var det väl på tiden att lilla Freddy fick en egen tråd med lite bilder :). Vi hämtade den lilla valpen den 6 juni och allting har flytit på bra.

Det är mycket bus med den äldre hunden och dom bara älskar varann. Jag var först lite osäker på hur det skulle gå men dom är supersöta tillsammans och fungerar kanon.

Jag har stora planer för den här lilla :bump:

Bildbomb!

Sv: Min nya schäfer *bildbomb*

jäklar vilken sötnos :) grattis och lycka till med valpis.

Oh nan är så söt den lilla. Ännu sötare i real life och det trodde jag inte var möjligt med tanke på de bilderna. Sen ska vi ju inte prata om din snygga STORA Jason som fått mig att bli ännu mer förälskad i schäfrar. Du får sluta ha så vackra hundar:angel:;)

En TILL(!!) schäfer här på buke, och kunde du verkligen inte hitta en bättre ras eller?!
BAH, att folk aldrig lär sig!:cool:

Näe då, jag skojar bara!;) Grymt söt liten parv du köpt dig. Pluspoäng för rasvalet dessutom.
Dock förstår jag inte varför jag öppnade denna tråd, att Jag aldrig lär Mig!

Vart kommer han ifrån, vad har du för planer för honom?:laugh::bump:

Oh nan är så söt den lilla. Ännu sötare i real life och det trodde jag inte var möjligt med tanke på de bilderna. Sen ska vi ju inte prata om din snygga STORA Jason som fått mig att bli ännu mer förälskad i schäfrar. Du får sluta ha så vackra hundar:angel:;)

:D Ja Jason kan man ju inte missa :rofl:

Konstigt nog har Jason den inverkan på MÅNGA människor. Men han är ju underbar trots sin storlek.

Han är mitt :love:

En TILL(!!) schäfer här på buke, och kunde du verkligen inte hitta en bättre ras eller?!
BAH, att folk aldrig lär sig!:cool:

Näe då, jag skojar bara!;) Grymt söt liten parv du köpt dig. Pluspoäng för rasvalet dessutom.
Dock förstår jag inte varför jag öppnade denna tråd, att Jag aldrig lär Mig!

Vart kommer han ifrån, vad har du för planer för honom?:laugh::bump:

Haha det finns bara EN ras, och det är schäfer såklart! :)

Det skulle ha blivit en förra året men det blev bara tikar ur den kullen som jag stod i kö till så det blev inget. Men nu trillade jag över denna kullen som en utav väktarna som kommer förbi mitt jobb hade. Jag var ju bara tvungen att åka och kolla, sen var det kört.

Han kommer från en kennel här i malmö, kan pm:a vilken om du vill? Jag hoppas kunna komma ut och tävla både lydnad och spår med honom då det är det jag tycker är allra roligast. Har tränat mycket med min andra men aldrig riktigt kommit så långt som till tävlingar. Nu hoppas jag att jag hittat en bra hund för det som jag vill syssla med.

Senast ändrad:

Ja det är inte konstigt att han gör. Vissa hundar har den personligheten och det uttrycket som fångar en direkt. Hoppas den lilla kan bli min hunds nya träningskompis på klubben =)

Ja det är inte konstigt att han gör. Vissa hundar har den personligheten och det uttrycket som fångar en direkt. Hoppas den lilla kan bli min hunds nya träningskompis på klubben =)

Ja oss slipper du inte nu ;). Vi kommer hänga med till klubben utan tvekan.

Jag ska träffa uppfödaren och en utav kullsyskonen i nästa vecka för att träna lite inkallningar och annat smått :rofl:

Det kan bli intressant ;).

vad roligt. Lycka till. Han är ju duktig och går fint lös redan.

SÅ sant som det är sagt, att det finns bara en ras(för mig)-schäfer.:love:

Men vad roligt, jag själv tränar lydnad(både tävlings och bruks) och spår med min knatte(1 år). Har givetvis som mål att tävla med honom inom det också.:laugh:

Ja du får gärna PM:a det.

Lycka till med lilla Freddy(coolt namn förresten). Jason är lika fin som vanligt.:love:

SÅ sant som det är sagt, att det finns bara en ras(för mig)-schäfer.:love:

Men vad roligt, jag själv tränar lydnad(både tävlings och bruks) och spår med min knatte(1 år). Har givetvis som mål att tävla med honom inom det också.:laugh:

Ja du får gärna PM:a det.

Lycka till med lilla Freddy(coolt namn förresten). Jason är lika fin som vanligt.:love:

Vad kul! Jag har sett dina fina schäferkillar också! Dom är jättefina båda två.

Freddy låter lite tramsigt tycker jag själv men kör man på skräcktema så gör man ;). Freddy vs Jason om ni minns :rofl:

Skickar pm med en gång!

Näemen tack så mkt, roligt att höra.:p

Hahaha Ja juste! Det är Därifrån jag kände igen namnen, "Freddy vs Jason":rofl: Då förstår jag, men det blir ju asfränt att ha såna namn på hundarna!

Jag själv har en "thing" över diverse (Grekiska)mytologiska/guda namn, hehe.:D

Men raraste! :love:

Jag blir verkligen mer och mer sugen på schäfer varje gång jag kikar in på era schäfer-trådar! :love:

Visst är dom underbara när dom är så små. Men det är endå tur att dom växer upp ;).

vilken snuskigt söt liten luring :love: samma färg som plyma hade som baby. jag ska inte titta i sånna här trådar. ska hålla mej borta från valpar. och på onsdag så är det ju valpkurs på hundklubben :angel:. fortsätter det såhär så blir d snart en valp igen ju......

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 283
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 752
Senast: fixi
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Som några nog vet så dog våran hund B i höstas 💔 Och hon var min bästavän och den som jag tyckte MEST om och var som mest nära i hela...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 240
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 726
Senast: s957
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka