Min nya Rottistik

Zeeke

Trådstartare
Har funnit en underbar Rottistik som behövde omplacering. Har ju en Rottiskille och hade en Rotttistik som vi tyvärr fick ta bort i somras för hon fick cancer.
Den här tjejen är såååå jäkla gó och härlig på alla vis. Ricki är tvärkär:love: så det här kommer funka kanoners:banana:
Så här ser donnan ut:

1-1.jpg


4.jpg
 
Sv: Min nya Rottistik

En riktigt skönhet!!!! ;)
Har en grabb härhemma med rottweiler i sig. Han är blandras med 4 olika raser :crazy: Men han har fått färg efter rottweiler iallafall. Rottweiler tillhör en av mina favoritraser liksom labrador. Jag kanske har dom 2 raser på köpet!!! Eftersom min gosse har dom i sig ocksp :banana: Bara 6 mån gammal....Måste försöka lägga ut en bild på Bubban om jag fattar hur man gör....Ska nog prova via pixbox....
 
Sv: Min nya Rottistik

soldyrkare :love: Precis som min dam :)
Dock inte i närheten av rottis :p men dem liknar varandra i solen iaf ^^ Jätte fin :)
 
Sv: Min nya Rottistik

Vilken vacker tik! :love: Ser riktigt stolt ut! Lycka till med fina flickan! :banana:
 
Sv: Min nya Rottistik

Vilken vacker tik! :love: Ser riktigt stolt ut! Lycka till med fina flickan! :banana:

TACK TACK:) Det var så ledsamt då vi miste vår härliga Rottistik i somras och är såååå glad att jag äntligen hittade en tik då det bara fanns hanar för omplacering och det var ju inte så bra eftersom vi redan har en hane.
Denna tjej är helt otroligt kanon mentalt och är helt underbar på alla sätt och vis. Min hane vart ju tvärkär:love: i henne och det sa ju allt, sen smalt ju även jag för det viktigaste var ju att dom funkade ihop.
 
Sv: Min nya Rottistik

Jätteläcker tik!!
Riktigt snygg var hon!!
Tror min rottishane skulle bli kär också:)

Lycka till med nu flickan då!!
 
Sv: Min nya Rottistik

Ja jag älskar hennes uppsyn jag med... En riktig Donna!!

Ligger o bara tycker att hon är den vackraste i världen

Jätte fin va hon verkligen:love:
 

Liknande trådar

Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 186
Senast: Enya
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 031
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 078
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 453

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp