Min nya kisse miss *bilder*

J

Japanesen

Jag har köpt min drömkatt :bump: :bump:

Han kommer den 9/4 till Sthlm...

Marwin1.jpg

Marwin6.jpg

Marwin5.jpg

Sv: Min nya kisse miss *bilder*

Dom har så underbar päls, glittret och den varma färgen. Ska bli kul att se fler bilder på honom sen!

Hehe kommer fota som en galning när han kommer..:d

Hoppas bara min kisse här hemma accepterar honom...

*Älskar Bengaler*
Synd att de ska vara så dyra...

Jag har velat ha bengal i flera år men min sambo tycker att det räcker med en katt men nu på den senaste tiden så vill våran katt ha mer och mer uppmärksamhet så att min sambo trötta och sa NU SKAFFAR VI EN TILL KATT!! :D :D

OjojOJ! Jag älskar dessa vackra katter. Blir en sån för min del också en vacker dag. Drömkatten helt klart. :) helt otroligt vackra. Men jag hade aldrig kunnat välja teckning. Tror att det hade blivit en marble, men spotted kan i vissa fall vara helt otroligt fina! Ffa om de är snow black spotted.

Helt otroliga katter, vill helst ha en av varje färg och teckning. :D Men då hade jag fått skaffa mig en farm. haha*

Han är jättesöt! :love: Bengaler är superfina! Lite för aktiva för min smak dock. *kikar över axeln på den ständigt sovande goskatten* :D

Men Kat, jag tror inte bengaler är så dyra nu längre, de har nog gått ner i "normalpris" nu, det är i alla fall min uppfattning! (alltså runt 6000 kr eller så) Klart du ska ha en glittertiger! ;)

/Erica

Kan den möjligtvis komma från S*Bonneas?
Den ser precis ut som en av kattungarna som hon hade!:love:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
423
Senast: gammalek
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 951
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar