J
jari
Sv: Min narkissos
Förstår fortf inte varför du svarar mig så...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För övrigt tycker jag inte att det känns helt ok att diskutera enskilda hästar på det här sättet. Blir lätt skitsnack. Skulle nog inte vara så glad om jag var ägare till Min Narkissos...
Jag håller med om att den här tråden balanserar på gränsen, men samtidigt är ju ämnet i sig intressant: Hästen travar inte helt okej, ska detta accepteras?För övrigt tycker jag inte att det känns helt ok att diskutera enskilda hästar på det här sättet. Blir lätt skitsnack. Skulle nog inte vara så glad om jag var ägare till Min Narkissos...
Jaha!:smirk:
Det jag blev fundersam över var att svaren var "riktade" till mig trots att jag klargjorde att jag tror på att det går att starta med en häst med "ovanligt" rörelsemönster.
Tips: Skriv knapplån eller använd ngn annans svarsknapp
Här gäller det att ha hätarna fräscha och fina
Bävar får den dag ngn Bukefalist ser när jag värmer min 1:a bakvarvet
Egentligen är det väl så att de hästar som inte kan trava rent, ens om de är fräscha och uppbalanserade, inte har på banan att göra. Även om de kan springa hur fort som helst...
Men VEM tror ni vågar ta den striden?
Jag tycker att det är skandalöst att ägaren eller tränaren inte tar beslutet att låta den stackars hästen får sluta sin karriär.
Just som du skriver så har han allt emot sig, enbart hans fantastiska löpskalle håller honom uppe. Juste sätt att belöna en sån skalle på.
Snubblingen nu sist när "friska" benet inte orkade längre, vad händer nästa gång den inte orkar hålla ihop sig, bryter han ett ben då? står på näsan och välter hela fältet bakom sig?
Eller som förr i tiden, då man kunde bli diskvalificerad för orent trav, som man ju fortfarande kan i Frankrike.
Jag tycker att det är skandalöst att ägaren eller tränaren inte tar beslutet att låta den stackars hästen får sluta sin karriär.
Just som du skriver så har han allt emot sig, enbart hans fantastiska löpskalle håller honom uppe. Juste sätt att belöna en sån skalle på.
Snubblingen nu sist när "friska" benet inte orkade längre, vad händer nästa gång den inte orkar hålla ihop sig, bryter han ett ben då? står på näsan och välter hela fältet bakom sig?