Min Nacha 3 år idag!

pixietail

Trådstartare
Förväntansfull...
8246774.jpg

Först en korv...
8246798.jpg

8246769.jpg

Grattiskram av husse
8246771.jpg

Sv: Min Nacha 3 år idag!

Presenter.. Först en tigerboll
8246817.jpg

Sen var tuggskon mer intressant
8246815.jpg

Försvann med märgbenet
8246801.jpg

Grattis älsklingsvoffan!!! :bump:

Allvarligt? Har ni kalas när djuren fyller år:crazy:

Varför ska du ha kalas då?
tkr inte att det är nått fel med att ha kalas till hunden...
varför skulle det?

äh, kan man aldrig få ha roligt med (åt) sina djur utan att bli anklagad för att förmänskliga dem? mina hundar får också tårta när de fyller år, och jag duar dem t o m ibland!

kalas kan man väl föressten ha trots att ljusen på tårtan börjar bli för många ;). alla anledningar att fira är bra anledningar :D :angel:

Allvarligt? Har ni kalas när djuren fyller år:crazy:

När hunden fyller år, självklart, varför skulle inte hon få en tårta och present? Vadå förmänskliga? Hon är min älskade bebis, ju. För mig värd mer än de flesta människor...

:love: :love: :love:

Bara för att du har blitt för gammal för ett kalas betyder väl inte att andra har det.

Pixi - härliga bilder!! :love: :bow: :D

Jag har inte kalas när jag fyller år... Men jag letade stad och rike runt efter partyhattar till hunden, de verkar nästan utdöda. (Fast lite var det en kul grej också, med ett helt kalas... vanligtvis får djuren mest en godbit och en present på sina födelsedagar)

Och till cillamuffins: Jag duar min hund hela tiden, och katterna hela tiden, och hästen... :angel:

Åh vilka söta bilder:love:
Din vovve hade säkert en kättebra födelsedag;)

Undrar om katten ser sådär sur ut för att den är avundsjuk och också vill ha paket?:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
655
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar