Min Nacha 3 år idag!

Sv: Min Nacha 3 år idag!

Vilka härliga bilder:love:

Vår hund fyllde i tisdags och han fick stort paket med leksaker och hundgodis i:)

När mina småhundar fyllde och man sjöng "ja må han leva" blev de alldeles tossiga:D och de skulle alltid vara med när barnen fyllde och vi sjöng för dem. Födelsedagar var det bästa de visste.

Jag fick inte sjunga den här gången, mina barn som är stor nu höll på döööö, -men mamma jag skäääms, sluta, ge han paketet bara:rofl:

Vilka härliga bilder:love:

Vår hund fyllde i tisdags och han fick stort paket med leksaker och hundgodis i:)

När mina småhundar fyllde och man sjöng "ja må han leva" blev de alldeles tossiga:D och de skulle alltid vara med när barnen fyllde och vi sjöng för dem. Födelsedagar var det bästa de visste.

Jag fick inte sjunga den här gången, mina barn som är stor nu höll på döööö, -men mamma jag skäääms, sluta, ge han paketet bara:rofl:

*asg* vi sjöng för henne ;)

jag tror inte hunden känner sig mer mänsklig för att den får korv en dag :p

Det tror inte jag heller:p Jag tror inte heller att hunden känner sig mänsklig:smirk: Däremot kan den känna sig förvirrad när flockledarna behandlar hunden som ett barn, vilket jag tycker att man gör när hunden har ett eget kalas när den fyller år. Hunden vet ju inte att den fyller år och vad som försiggår med allt ståhej och partyhattar.

Måttligt road kalasgäst
8246775.jpg

:rofl: :rofl: :D

Grattis till din hund också!! :)

Åh, jag skulle oxå grna ha kalas för en hanen som fyller år den 24, men om han skulle få all dendär tårtan så skulle han bli ännu tjockare. :D

Bilden på katten är störtskön. :)

Det gör jag hela tiden, är det ovanligt eller mysko på något vis?:D
vad säger man annars liksom?

Haha, jag pratr alltid med hundarna i du-jag-form, hur gör man annars?
Visst, om man "beordrar" hunden så säger man ju inte; Du, sätt dig ner.
Men om man ska ge den något, så säger jag ju inte; Vill Malte ha en korv? Eller Malte är så söt. Man säger ju Du är så söt.

Eller? :crazy:

Jag kanske missuppfattade alltihop. :)

Ni återupplivar voffas gamla tråd ;)

Men det kanske är sant. Undrar om Tigris fick trauman efter den upplevelsen...

haha, söta djur du har! :D

... akta tuggbenet bara. Snörena är rena dödsfällan... :eek:

Det är ganska uppätet för längesen. Den typen av ben får hon bara under uppsikt, men ack vad hon älskar dom.

Liknande trådar

Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
655
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar