Min Morfar har lämnat oss.

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur jag ska skriva men just nu går jag genom en sak som jag inte vet hur jag ska göra men fick just reda på att min Morfar dött han dog i går i vad det vet jag inte än men det jag vet det är att han hade problem med sitt hjärta att han har varit sjuk sedan länge han var 79 år.Han bor i Florida så där har man varit många gånger.just nu går mina tankar till min mamma så klart och hans fru och son.

Detta är sant ljuger ej så skriv nått som är passande inga kränkande ord.

Hej vet inte hur jag ska skriva men just nu går jag genom en sak som jag inte vet hur jag ska göra men fick just reda på att min Morfar dött han dog i går i vad det vet jag inte än men det jag vet det är att han hade problem med sitt hjärta att han har varit sjuk sedan länge han var 79 år.Han bor i Florida så där har man varit många gånger.just nu går mina tankar till min mamma så klart och hans fru och son.

Detta är sant ljuger ej så skriv nått som är passande inga kränkande ord.

Beklagar sorgen :heart
Låter som om du har många fina minnen av honom i alla fall.

Jag har kommit över det nu och mår bra pratade med mamma i går om lite saker. Han hade en önskan att bli strödd över havet.

Tackar har kommit över beskedet nu jag visste att den dagen var in räknat för hans del han hade cancer,.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Anonymt nick, och nej jag vet inte om personen är just mytoman, jag vet bara att hon ljuger om väldigt mycket. En vän har i många år...
Svar
12
· Visningar
1 344
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 237
Senast: Johanna1988
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 822
Senast: malumbub
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 664
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka